mijn laatste weekjes in Gerlos - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu mijn laatste weekjes in Gerlos - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

mijn laatste weekjes in Gerlos

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

16 April 2011 | Nederland, Heerhugowaard

Phoee wat is de tijd toch snel gegaan.
Mijn vader is weer langs geweest, veel heftigs gebeurd op de bestemming.
Vooral de laatste weken stonden in het teken van afscheid nemen. Allerlei concollega's, barpersoneel en skileraren vertrokken 1 voor een en sommige gezamelijk.
dat betekende ook volop de kroeg in aangezien bijna elke avond wel een laatste avond was voor iemand! Ik ging veel met Jana, een oekraeens meisje, oh wat heb ik gek met haar gedaan en zo veel gelachen!
ik was vrij regelmatig de bob, dus daar zat ik dna als een van de meest heldere tussen een stelletje gekke mensen, oh man wat een lol gehad.
de allerlaatste week ontzettend veel gedaan met Ingrid en Jana, mijn rustigste week, dus eindelijk kon ik dingen voor mezelf doen.
mayrhofen geweest om kebab te eten, in innsbruck naar de bioscoop, wandelingen gemaakt in de bergen, we zijn naar snowbombing geweest de streetparty, iedereen verkleed echt geweldig!
verder zijn we nog een andere dag wezen shoppen en daarna ook weer inssbruck in, lekker gebowld en kam ik nog een bekende teken vanuit egypte, erg grappig!
daarna het nachtleven een beetje verkend oh man wat heb ik gelachen, Ingrid had zulke mooie acties. een deur met de voet blokkeren en dan bij mensen die binnen in de kroeg waren doen alsof de deur blokkeerde. gekkenhuis!
verder ook nog een barbeque gehad die zaterdag, t begin was erg gezellig, toen moest ik even weg om de bus uit te zwaaien en toen ik terug kwam was het niets meer aan.
dan zouden we nog een keer gaan paragliden, maar helaas ging t niet door aangezien het weer niet goed genoeg was ervoor helaas. die avond nogmaals in mayrhofen geweest en een geweldige groep mannen uit wales ontmoet. nohh wat waren die dronken!!!
we hadden ze ontmoet in een silent disco, zo lachen, je krijgt zodra je binnekomt een koptelefoon op en daar is voor iedereen dezelfde muziek. iedereen staat dus te dansen met de koptelefoon op. Maar als je de koptelefoon af doet, zie je allemaal mensen dansen en soms zelfs meezingen zonder dat er muziek is! echt geweldig, dat was tof.
En die 8 britten waren zo gek bezig, ze maakte een fiets door helemaal in elkaar te kruipen, dronddraaen en gewoonweg gek doen. broeken naar beneden, doen alsof ze recht lopen en dan in de bosjes terecht komen enz. was gewoon lachen!
daarna moesten we mee om hun bobslee te zien..... ja wat meot je daar nou van denken? ik kan het je zeggen! een bobslee, gemaakt van karton met kleine wieletjes eronder en we moesten alles zien hoor, dus met veel geduld gewacht tot 3 zich hadden omgekleed in een bobsleepak en daar gingen ze!
echt zo rot gelachen niet normaal, was een leuke laatste avond in Oostenrijk.
Uiteindelijk vorige week zaterdag, mijn laatste harde werkdag. vooral het einde was redelijk stressen, maar hety is me helemaal gelukt! uiteindelijk vertrok ik rond een uur of 22.30 uur richting Nederland, ik kon letterlijk niet meer wachten om eindelijk in NL aan te komen.
En dat was duidelijk ook, precies voor de grens wilde ik even pauze, want ik ebgon een beetje te veel in te dutten, stonden we precies bij het bord van grens naar Nederland! natuurlijk gekke foto's gemaakt en daarna was ik heerlijk mee aan het zingen met een lied van Nick en Simon.
nouja de laatste weken waren zo ongeveer het leukste in vergelijking emt het hele seizoen!
thanks Ingrid en Jana!
grrr suus