heftige 6 dagen! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu heftige 6 dagen! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

heftige 6 dagen!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

16 April 2011 | Nederland, Heerhugowaard

waar ik mijn vorige verslag eindigde ga ik hier verder!
onderweg naar nederland, uiteindelijk had ik Ingrid afgezet in Epe en ben ik door gereden naar Almere. Hier heb ik mijn zus wakker gemaakt en heb ik een beetje met haar en haar vriedn gekletst tot een uur of 12.30 uur. Toen nog het laatste stukje naar huis toe rijden, mijn ouders waren op visite in Aalten bij familie, dus die zouden later pas aankomen. Toen ben ik druk geweest om de sunwebauto van top tot teen schoon te maken. was toch lekker weer, dus waarom niet heah?!
Daarna had ik besloten dat we zouden gaan Barbequen, had alle spullen in huis gehaald en zover ik had begrepen van mn ouders zouden ze om 15.00 uur vertrekken en dus rond 16.30 uur in Hhw Zijn, dus ik stak op half 5 de barbeque aan, hmm toen kreeg ik om kwart voor 5 een smsje dat ze toen pas weg gingen. nouja dus toch maar weer de BBq uit gezet. in de zon in slaap gevallen en na ongeveer een uurtje naar binnen gegaan.
uiteindelijk was het snel afgekoeld, dus me pa had het vlees buiten klaar gemaakt, maar we aten binnen. Ik was helemaal kapot en ging dus om 21.00 uur al lekker me bed in.
Volgende ochtend ging mijn wekker op 06.00 uur aangezien ik naar Rotterdam moest voor mijn visum en eindverslag en auto inleveren.
Ik vertrok uiteindelijk toch te laat, omdat ik mijn kasstaten goed wilde afhandelen. nouja uiteindelijk kom ik aan bij het consulaat van Turkije in Rotterdam, bleek het da tik ook nog pasfoto's moest hebben. gelukkig was er een mogelijkheid gelijk ernaast om die te maken. nadat ik naar binnen was en bijna klaar was moest ik betalen, bleek het dat dit contant moest, waardoor ik dus weer naar buiten ging om te pinnen. hierdoor liep alles uit en was ik helaas veels te laat voor mijn eidngesprek.
Ook gelijk mijn auto ingeleverd en het gesprek gehad. daarbij ook duidelijk aangegeven dat het goed is voor 1 keer, maar voor mij NOOIT meer wintersport en al helemaal niet zo een jongerenbestemming! het is erg leuk om meegemaakt te hebben en ik heb echt wel lol gehad, maar het was ook echt niet mijn plek en niet voor herhaling vatbaa rom te werken. een vakantie oke, maar daar blijft het ook echt bij! nadat ik klaar was met het eindgesprek had ik mijn opa en oma gebeld en ben ik bij hun langs gegaan.
had het geluk dat een aardige vrachtwagen was die me erheen had gebracht. de rest van de middag lekker bij mijn opa en oma geweest en over van alles gepraat, t was wel even heftig, maar voor mij zijn sommige dingen nu een stuk duidelijker. net zelf snog een telefoontje van hun gehad om me geluk toe te wensen in Turkije.

uiteindelijk kwam ik om 22.00 uur aan in Hhwaard en ben ook weer gelijk mijn bed in gegaan, aangezien ik de volgende ochten om 09.00 uur bij de GGD moest zijn voor mijn volgende vaccinatie.
Dus heel braagf om half 9 de trein in en uiteindelijk dus weer een heerlijke prik gekregen in mn arm, zo een lamme arm krijg je er van!
In de trein kwam ik Nicolai tegen van de klimwand en dus gelijk afgesproken om die avond lekker te gaqan klimmen.
Na de vaccinatie moest ik nog om 10.45 uur bij de tandarts zijn. ik had nog redleijk de tijd dus ben wezen rondlopen in de karwi, gamme, saturn en praxis. uiteindelijk kwma ik bij de tandarts. en ik kreeg een beetje op mijn kop :$.
Het iss een jonge knul als tandarts en die zei even dat ik mijn tanden niet goed poetste en hij schrok ontzettend, aangezien het bleek dat ik een redelijk ernstige vorm van tandvleesontstekeng bleek te hebben. ik moest zsm naar de mondhygieniste aangezien mijn tand er anders uit kon gaan vallen.
huppakee gelijk weer een afspraak gemaakt, ik kon dezelfde dag nog terecht om 15.25 uur. in de tussentijd heb ik mijn tas uitgepakt en mijn kamer goed opgeruimd.
En die avond dus gaan klimmen. In het begin ging het extreem moeizaam, aangezien ik (helaas) toch weer wat klio's ben aan gekomen in oostenrijk.
Maar toen ikd e feeling weer te pakken had ging het een stuk beter!
woensdag! eindeijk een dag mety een beetje rust! heerlijk uitgeslapen tot ongeveer 12.30 uur, en toen warne mijn oom en tante op viste, beetje geklets en in de avond zou ik met me mams naar de bioscoop gaan. aangezien we beide bijna lagen te slapen rond 18.00 uur hadden we besloten toch niet naar de bioscoop te gaan, maar daarvoor in de plaats hebben we 2 films gehuurd. Hierdoor werd het toch weer redelijk laat 12.30 uur, terwijl we beide de volgende ochtend om 7.30 uur de trein moesten hebben was het wel erg laat geworden. Ik had namelijk al afgesproken met mijn broer en zijn vriend om naar de efteling te gaan.
dus dan moet je vroeg de trein nemen naar Culemborg en daarvandaan door gegaan naar de efteling met de auto.

Dt was voor mij de allereerste keer in mijn leven dat ik in de efteling was! was erg leuk en gezellig, ookal waren we redelijk stil en vermoeid. in de avond lekker shoarma gegeten en huppakee wee rin de trein dat pokke eind terug. Mijn paps haald eme gelukkig op van t station.
dan komt vrijdag, gisteren..... eindelijk begonnen met mijn koffers inpakken, want ja de tijd vloog wel erg voorbij zo! in de middag nog met mijn mams wezen winkelen in middenwaard, was heel erg gezellig, eindelijk even wat tijd met me ma doorgebracht! :D tis toch wel heel erg kort hoor, 6 dagen...... *zucht*
in de avond kwamen er een paar vriendinnen langs en hebben we lekker gekletst en daarna zijn we nog even alkmaar in gegaan tot een uur of 2.00. ja daarna natuurlijk gelijk weer heerlijk mijn bedje in, en vandaag grotendeels rust en luieren! heerlijk! eindelijk! daar was ik ook echt wel aan toe! heb natuurlijk wel de rest van mijn tas in gepakt en spullen op zolder gezet, maar ben nu lekker op de bank tv aan het kijken met mijn laptopje erbij. en dan morgen dit tijdstip zit ik alweer in Turkije/Side, wat gaat de tijd onwijs snel! In ieder geval heb ik de weinige dagen in Nederland erg goed besteed! het was kort maar krachtig.
ben heel benieuwd wat me te wachten staat in Side, maa rik hebd e collega's al ontmoet tijdens de training en dat moet dan wel goed komen! ben erg benieuwd en heb er zin in! maar eerst nog een lekker avondje onderuit op de bank en relaxen en morgen weer vollop aan de bak!
groetjes en wieweet tot ziens in Turkije! :D
xxxx suusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

6 dgn in NL

mijn paar dagen in NL

Recente Reisverslagen:

16 April 2011

heftige 6 dagen!
Suzanne

Mijn blog begint met mijn stage in het buitenland. Vervolgens ben ik mijn "reis" gaan vervolgen met werken en wonen in verschillende landen. Daarbij heb ik een wereldreis gemaakt en heb ik zelfs op een cruise schip gewerkt. In 2019 ben ik naar Canada, Toronto verhuisd en in Canada heb ik mijn "thuis" gevonden! Ik heb mijn Permanente Verblijfsvergunning en ben niet van plan om weer naar een ander land te gaan om te wonen/werken. Om deze blog toch wen beetje bij te houden, zal ik zo nu en dan iets schrijven, al duurt het soms maanden! Uiteraard blijf ik ook op vakantie gaan wen weekendjes weg hebben, dus er valt genoeg te lezen (Als ik blogjes schrijf tenminste). Ik hoop dat je geniet van het lezen van mijn avonturen en veel plezier! Laat gerust een berichtje achter! Groetjes Suus

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 148138

Voorgaande reizen:

21 Juni 2018 - 25 Juni 2018

Citytrip London

06 Oktober 2016 - 20 Oktober 2016

Roadtrip Spanje!

19 April 2016 - 22 April 2016

Stedentrip Budapest

23 Maart 2016 - 25 Maart 2016

Paar daagjes Duitsland

09 Maart 2016 - 12 Maart 2016

Stedentrip Marrakech!

08 Februari 2016 - 15 Februari 2016

Noorwegen!

04 November 2015 - 12 November 2015

1 dag Kiev & 1 week Cyprus

05 Mei 2015 - 24 Mei 2015

Vakantie Zwitserland

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Dagje Brussel

18 Februari 2015 - 19 Februari 2015

Vlucht naar Faro!

07 Januari 2015 - 11 Januari 2015

Op visite in Porto/Portugal!

28 September 2014 - 08 Oktober 2014

Vakantie 2 dagen Nice en een weekje Madeira

09 Juni 2013 - 13 Oktober 2013

Werken op een Cruise schip!

01 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wereldreis deel 6 VS

01 April 2013 - 01 Mei 2013

wereldreis deel 5 Nieuw-Zeeland

05 Mei 2012 - 01 April 2013

wereldreis deel 4 Australie

27 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Wereldreis deel 3 Indonesie + Singapore

05 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Wereldreis deel 2 Thailand

15 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Wereldreis deel 1 China

23 Juni 2011 - 15 Januari 2012

Voorpret en voorbereiding wereldreis

17 April 2011 - 31 Oktober 2011

Turkije: Werken @ Side & verhuisd naar Alanya!

10 April 2011 - 17 April 2011

6 dgn in NL

10 December 2010 - 10 April 2011

Oostenrijk: Jetz get Gerloss!!!

04 Maart 2010 - 06 November 2010

Egypte: in Hurghada wonen & terug in Nederland

16 December 2009 - 03 Januari 2010

Oostenrijk: Ehrwaldt, chalet onderhouden

12 September 2009 - 10 November 2009

Egypte: Werken als Guest Relation

08 Mei 2008 - 31 Oktober 2008

Mallorca/Egypte: Mijn eerste reis

31 Januari 2019 - 30 November -0001

Mijn leven in Canada!

Landen bezocht: