heftige 6 dagen! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu heftige 6 dagen! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

heftige 6 dagen!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

16 April 2011 | Nederland, Heerhugowaard

waar ik mijn vorige verslag eindigde ga ik hier verder!
onderweg naar nederland, uiteindelijk had ik Ingrid afgezet in Epe en ben ik door gereden naar Almere. Hier heb ik mijn zus wakker gemaakt en heb ik een beetje met haar en haar vriedn gekletst tot een uur of 12.30 uur. Toen nog het laatste stukje naar huis toe rijden, mijn ouders waren op visite in Aalten bij familie, dus die zouden later pas aankomen. Toen ben ik druk geweest om de sunwebauto van top tot teen schoon te maken. was toch lekker weer, dus waarom niet heah?!
Daarna had ik besloten dat we zouden gaan Barbequen, had alle spullen in huis gehaald en zover ik had begrepen van mn ouders zouden ze om 15.00 uur vertrekken en dus rond 16.30 uur in Hhw Zijn, dus ik stak op half 5 de barbeque aan, hmm toen kreeg ik om kwart voor 5 een smsje dat ze toen pas weg gingen. nouja dus toch maar weer de BBq uit gezet. in de zon in slaap gevallen en na ongeveer een uurtje naar binnen gegaan.
uiteindelijk was het snel afgekoeld, dus me pa had het vlees buiten klaar gemaakt, maar we aten binnen. Ik was helemaal kapot en ging dus om 21.00 uur al lekker me bed in.
Volgende ochtend ging mijn wekker op 06.00 uur aangezien ik naar Rotterdam moest voor mijn visum en eindverslag en auto inleveren.
Ik vertrok uiteindelijk toch te laat, omdat ik mijn kasstaten goed wilde afhandelen. nouja uiteindelijk kom ik aan bij het consulaat van Turkije in Rotterdam, bleek het da tik ook nog pasfoto's moest hebben. gelukkig was er een mogelijkheid gelijk ernaast om die te maken. nadat ik naar binnen was en bijna klaar was moest ik betalen, bleek het dat dit contant moest, waardoor ik dus weer naar buiten ging om te pinnen. hierdoor liep alles uit en was ik helaas veels te laat voor mijn eidngesprek.
Ook gelijk mijn auto ingeleverd en het gesprek gehad. daarbij ook duidelijk aangegeven dat het goed is voor 1 keer, maar voor mij NOOIT meer wintersport en al helemaal niet zo een jongerenbestemming! het is erg leuk om meegemaakt te hebben en ik heb echt wel lol gehad, maar het was ook echt niet mijn plek en niet voor herhaling vatbaa rom te werken. een vakantie oke, maar daar blijft het ook echt bij! nadat ik klaar was met het eindgesprek had ik mijn opa en oma gebeld en ben ik bij hun langs gegaan.
had het geluk dat een aardige vrachtwagen was die me erheen had gebracht. de rest van de middag lekker bij mijn opa en oma geweest en over van alles gepraat, t was wel even heftig, maar voor mij zijn sommige dingen nu een stuk duidelijker. net zelf snog een telefoontje van hun gehad om me geluk toe te wensen in Turkije.

uiteindelijk kwam ik om 22.00 uur aan in Hhwaard en ben ook weer gelijk mijn bed in gegaan, aangezien ik de volgende ochten om 09.00 uur bij de GGD moest zijn voor mijn volgende vaccinatie.
Dus heel braagf om half 9 de trein in en uiteindelijk dus weer een heerlijke prik gekregen in mn arm, zo een lamme arm krijg je er van!
In de trein kwam ik Nicolai tegen van de klimwand en dus gelijk afgesproken om die avond lekker te gaqan klimmen.
Na de vaccinatie moest ik nog om 10.45 uur bij de tandarts zijn. ik had nog redleijk de tijd dus ben wezen rondlopen in de karwi, gamme, saturn en praxis. uiteindelijk kwma ik bij de tandarts. en ik kreeg een beetje op mijn kop :$.
Het iss een jonge knul als tandarts en die zei even dat ik mijn tanden niet goed poetste en hij schrok ontzettend, aangezien het bleek dat ik een redelijk ernstige vorm van tandvleesontstekeng bleek te hebben. ik moest zsm naar de mondhygieniste aangezien mijn tand er anders uit kon gaan vallen.
huppakee gelijk weer een afspraak gemaakt, ik kon dezelfde dag nog terecht om 15.25 uur. in de tussentijd heb ik mijn tas uitgepakt en mijn kamer goed opgeruimd.
En die avond dus gaan klimmen. In het begin ging het extreem moeizaam, aangezien ik (helaas) toch weer wat klio's ben aan gekomen in oostenrijk.
Maar toen ikd e feeling weer te pakken had ging het een stuk beter!
woensdag! eindeijk een dag mety een beetje rust! heerlijk uitgeslapen tot ongeveer 12.30 uur, en toen warne mijn oom en tante op viste, beetje geklets en in de avond zou ik met me mams naar de bioscoop gaan. aangezien we beide bijna lagen te slapen rond 18.00 uur hadden we besloten toch niet naar de bioscoop te gaan, maar daarvoor in de plaats hebben we 2 films gehuurd. Hierdoor werd het toch weer redelijk laat 12.30 uur, terwijl we beide de volgende ochtend om 7.30 uur de trein moesten hebben was het wel erg laat geworden. Ik had namelijk al afgesproken met mijn broer en zijn vriend om naar de efteling te gaan.
dus dan moet je vroeg de trein nemen naar Culemborg en daarvandaan door gegaan naar de efteling met de auto.

Dt was voor mij de allereerste keer in mijn leven dat ik in de efteling was! was erg leuk en gezellig, ookal waren we redelijk stil en vermoeid. in de avond lekker shoarma gegeten en huppakee wee rin de trein dat pokke eind terug. Mijn paps haald eme gelukkig op van t station.
dan komt vrijdag, gisteren..... eindelijk begonnen met mijn koffers inpakken, want ja de tijd vloog wel erg voorbij zo! in de middag nog met mijn mams wezen winkelen in middenwaard, was heel erg gezellig, eindelijk even wat tijd met me ma doorgebracht! :D tis toch wel heel erg kort hoor, 6 dagen...... *zucht*
in de avond kwamen er een paar vriendinnen langs en hebben we lekker gekletst en daarna zijn we nog even alkmaar in gegaan tot een uur of 2.00. ja daarna natuurlijk gelijk weer heerlijk mijn bedje in, en vandaag grotendeels rust en luieren! heerlijk! eindelijk! daar was ik ook echt wel aan toe! heb natuurlijk wel de rest van mijn tas in gepakt en spullen op zolder gezet, maar ben nu lekker op de bank tv aan het kijken met mijn laptopje erbij. en dan morgen dit tijdstip zit ik alweer in Turkije/Side, wat gaat de tijd onwijs snel! In ieder geval heb ik de weinige dagen in Nederland erg goed besteed! het was kort maar krachtig.
ben heel benieuwd wat me te wachten staat in Side, maa rik hebd e collega's al ontmoet tijdens de training en dat moet dan wel goed komen! ben erg benieuwd en heb er zin in! maar eerst nog een lekker avondje onderuit op de bank en relaxen en morgen weer vollop aan de bak!
groetjes en wieweet tot ziens in Turkije! :D
xxxx suusje