De eerste paar dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu De eerste paar dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

De eerste paar dagen

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

23 Juni 2018 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een hele goede avond lieve familie en vrienden!

Ja! Je ziet het goed! Ik heb zowaar weer eens een blog geschreven!
Ondanks dat mijn afgelopen vakanties er niet tussen staan, heb ik vandaag wel weer even zin om jullie te informeren over mijn belevenissen in Londen.

Het is vandaag alweer de derde dag en ik heb nu al extreem veel gezien en gedaan. Afgelopen donderdag was mijn vlucht heen. Met mijn grote roze sporttas stapte ik om 7.23 uur in de trein in onderweg naar het vliegveld. Na 40 minuutjes in de trein gezeten te hebben stond ik op de luchthaven. Ik kon gelijk richting de security, want ik was al online ingecheckt. Natuurlijk had ik niet goed nagedacht over mijn kleren en had ik een witte spijkerjurktop aan met grote rits.... Niet erbij nagedacht dat uiteraard de ritssluiting voor een "warning" zorgde, waardoor ik van top tot teen gefouilleerd moest worden. En van top tot teen bedoel ik dat ook echt. Geen plekje mocht overgeslagen worden. Dus ook het randje van mn broek die ik onder de jurktop aam had.
Uiteraard had ik verder niets verdachts bij me en mocht ik door de poortjes en vervolgens op naar de gate!
Daar heb ik nog een blok kaas gekocht, want ja.... Suus is weer gaan cpuchsurfen!
Ik heb een host geregeld in het centrum van londen die samenwoont met zn vriendin. Het was wel even spannend want op de dag van vertrek had ik het adres nog niet ontvangen en wist ik alleen de wijk.
Uiteraard had ik daarom ook gezorg voor een "back-up" host, mocht er iets aan de hand zijn, zou ik daar altijd naartoe kunnen. Dus toch goed voorbereid!
Uiteindelijk vlak voordat ik het vliegtuig in stapte, kreeg ik de details binnen. Mijn vlucht ging naar London Southend en daarvandaan een directe trein naar Liverpool station en daarna nog 20 minuutjes lopen.
Lang leve google maps! Want daardoor weer in 1 keer de weg gelijk gevonden. Op het moment dat ik aan kwam was de vriendin van de host gewoon thuis. Vanwege de huidige GDPR(General Data Protection Regulation) Zal ik hun niet bij de naam noemen. Ik kan wel zeggen dat het meisje een jongensnaam heeft. Voor de nieuwschierigen onder ons: Als je kijkt naar welke hit op nummer 1 stond, 2e week na mijn 14e verjaardag. Die voornaam van de zanger, was dit meisjesnaam

• 25 Juni 2018 - 19:06

Geery:

Hoi Suus,
    Wat leuk dat je weer op reis bent. Nu niet zo ver. Je zal ook eens een keer niets beleven. Dat hoort gewoon bij je. Hoelang blijf je? Hopelijk zijn het aardige mensen waar je verblijft.
    Fijne dagen in Loden toegewenst.
    Groeten, Geery

• 26 Juni 2018 - 08:15

Ineke Van Uitert:

Ha die Suus

Wat leuk weer eens een blog van jou te lezen. En weer spannend om de juiste couches te vinden.
    Heel veel plezier daar en ik kijk uit naar het vervolg

Lieve groet
    Ineke

• 26 Juni 2018 - 09:28

Elma:

Hoi Suzanne,

Gezellig om weer eens een blog van je te ontvangen! Je vertelt altijd zo beeldend

• 14 September 2018 - 13:14

Magda:

Ja vroeg mij ook altijd af waar je nu bent ect.
    Mischien herriner je mij niet meer.
    Ik was ooit de heks op het egypte forum☺☺. Nou misch hoor ik Nog van jou