Weer een paar dagen verstreken - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu Weer een paar dagen verstreken - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

Weer een paar dagen verstreken

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

30 Oktober 2009 | Egypte, Hurghada

Hallo lieve mensen,
Hier is weer eens een bericht van mij (voor de verandering).
Ik zit heerlijk in Festival Riviera waa rhet zo extreem rustig is, dat ik nu al klaar ben met al mijn taken voor vandaag!
phoe phoe wat is het leven toch zwaar hier. Nouja maar goed ook. want ik ben behoorlijk moe!
Gisteren was trouwens een dag vol verrassingen!
Op het werk moesten we vluchten/ verstoppen voor de politie.
Waarom? omdat we wel een visum hebben om in egytpe te zijn, maar niet dat we ook toestemminghebben om te werken in Egypte. Als de politie er achter zou komen dan worden er vlinke boetes verwacht van t bedrijf. het was dus vooral voor eht hotel en de management noodzakelijk dat we ons verstopten. 1 van mn ccollega's had haar gewone kleren aangetrokken en gedroeg zich as gast en ik was naar het andere hotel gevlucht waar ik achter in een kamertje zat samen met een andere collega. heb daar ''prachtige'' tekeningetjes gemaakt. er was namelijk niets anders te doen! was wel grappig om dat ook weer mee te maen. in totaal heb ik zo een 3 uur niets gedaan/gevlucht. trouwensdaarna hebben we ook neit bepaald veel gedaan hoor. maarja in iedergeval za tik toen weer bij het bureau. Hetgene wat ik echt heerlijk vind van het zitten in Hotel Festival Riviera, is dat er hier tenminste Nederlanders zijn. heb nu al bijna elke dag Nederlanders gezien en gesproken. Toch wel erg lekker om iets meer onder mijn eigen nationaliteit te zijn!
Dus lekker een beetje Nederlands gekletst.

Verder hadden nabil in ik tickets voor een onwijs groot feest, in de woestijn met DJ Vendetta.
Om eerlijk te zijn had ik zijn naam nog nooit eerder gehoord, maar pff die naam vergeet ik niet snel meer!!! Hij draaide echt goede muziek en het was echt een super tof feest! Lekker gedanst, natuurlijk foto's gemaakt en het was echt onwijs tof. Wel was het aan de frisse kant (neits in vergelijking met Nederland Natuurlijk) maar toch. Voor mij was het frisjes.
Uiteindelijk waren we toch nog redelijk op tijd thuis. we vertrokken van het feest om 2.00 uur en waren thuis rond een uur of 3. maarja ik moest natuurlijk wel elker vroeg op vandaag om naar mijn werk te gaan!
Moest ook nog een shirt strijken dus moest mn wekker lekker op tijd zetten.
Dus daarom ben ik erg blij dat het zo heerlijk rustig is in het hotel.
Het is vrijdag natuurlijk, en dat betekend de heilige/vrije dag voor iedereen in Egypte, dus dat heeft er waarschijnlijk ook wel een beetje mee te maken, dat het zo verschrikkelijk rustig is.

wel een erg raar idee, morgen zal mijn laatste dag zijn dat ik aan het werk ben in Festival/Sunrise le Jardin. En dan volgende week donderdag is mijn laatste dag in Festival Riviera. Terwijl ik dan niet zal wekren, maar al mijn papieren te regelen. Dat betekend nog 5 echte werkdagen en 3 uur;) vandaag haha. en dat betekend ook nog maar 5 nachtjes slapen voor we het antwoord van de ambassade hebben.
Ja ik hou maar niet op! Het zorgt gewoon voor zo veel spanning of het wel fo niet gaat lukken. Ben zo bang dat het toch niet gaat lukken. Nouja we blijven hoe dan ook proberen totdat het lukt.
De tijd vliegt wel, moet ik eerlijk zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat ik over 2 weken alweer terug in Nederland ben.

Ook heb ik een berichtje gekregen voor de winter. Zoals sommigen van jullie misschien al weten ga ik in december een Chalet onderhouden in Zwitserland/Oostenrijk/Italie of Frankrijk.
Het bericht da tik heb ontvangen is dat ik vanaf de 16e zal gaan tot ongeveer 3 janurie. Het is dus niet echt heel erg lang. zoon 2/3 weken, maar beter iets dan niets. en natuurlijk doe je daar ook weer lekker wat ervaring op! Ik ben nu wel erg benieuwd waar ik naartoe gezonden zal worden. Natuurlijk zodra ik dat weet, laat ik het ook weer horen!
Mijn rooster voor de komende tijd is in ieder geval weer helemaal volgepland met dingen die ik moet/ga/wil gaan doen!
We merken het wel! En zodra ik weer wat boeiends te vertellen heb (of misschien iets niet boeiends) zal ik het vertellen!

Trouwens ik mis 1 ding toch wel heel erg hier in Egypte. Ik heb begin was het zo leuk maar nu mis ik hem.... Tommy t hagedisje...... Ik heb hem al in geen maanden gezien. Ik heb alleen een ver achterneefje voorbij zien rennen. als ik het me goed herriner was zijn naam Robbie, maar het kon ook Wally zijn!
Nouja ik weet het niet zeker haha, maar in iedergeval heb ik Tommy al te lang niet gezien!;)

Nou iedereen veel succes met werk/school/huishouden/vakantie houden enz. enz. enz.!
En laat gerust weer een berichtje achter heah:D
Liefs Suzanne