wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

wat gaat de tijd toch snel!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 Februari 2011 | Oostenrijk, Gerlos

Ik ben hier alweer 2 maanden en 2 weken, en dat betekend dat ik over de helft ben van het seizoen hier!
Geen idee wanneer ik terug naar Nederland ga, waarschijnlijk 16 t/m 20 maart heel even voor de zomer training en daarna weer terug naar Gerlos. Via het internet zag ik dat de laatste bus op de 8e april aankomt, dus minimaal tot dan zal ik dan denk ik nog in Gerlos zitten.

Ook heb ik vorige week donderdag te horen gekregen dat ik dit zomerseizoen zal verblijven in Turkije! Side & Belek om precies te zijn.
Dat betekend dat ik sowieso een paar mensne van hier, daa rook ga tegenkomen. Erg grappig. heb ookal contact gehad met 1 van de meiden waarmee ik kom te werken.
Het was niet wat ik had verwacht en gehoopt, maar bij nader inzien en na wat onderzoek te doen op het internet heb ik er alweer helemaal zin in!

In de afgelopen weken is het weer erg gezellig geweest. Ik ben een dagje naar Italie gegaan op mijn vrije dag. Dat was echt onwijs gezellig en ik heb heel veel lol gehad daar. Ik ging met andrea op va die tennisrackets lopen en op die manier zijn we de piste op geklommen. hebbenw e een heeeeeerlijke apfelstrudel gegeten en in de avond lekker iteliaans gegeten en het ''apres skien'' in Italie ontdekt.
Hmmmm nouja Gerlos is natuurlijk ook wel een toplocatie qua apresskieen, dus ben eigenlij te veel verwend! Heb wel even lekker gek gedaan en ging (als enige) helemaal los op de muziek, terwijl alle (max 25) anderen rustig op hun krukje zaten.
uiteindelijk rond 23.00 uur terug naar gerlos gereden met Ingrid die bij t restaurant werkt.

Mijn paps is ook nog langs geweest van vorige week donderdag t/m afgelopen maandag. Ook heel erg gezellig gehad. ben ook nog even op de piste geweest en heb ook gelijk besloten da tik volgewnde keren gewoon alleen met de leraren+les mee ga, want heb niet echt veel vertrouwen in mezelf om bochten te maken.
Ben ook met mijn pa wezen stappen en we gingen de disco in!
Vele gezichten die je bedenkend zag kijken, werkelijk ik heb in eeuwen niet zo veel gelachen! zelfs toen mijn pa net weg ging werd ik aangehouden en gelijk ondervraagd met wie ik op vakantie was! Oh eerlijk. Ook die opmerkingen van mijn lieve paps! Papaaaa ik heb een idee!! Schrijf een e-book met tips hoe je vrouwen moet versieren, en wat de absolute dumper is!
Ge-wel-dig!

Verder met hem in de arenacoaster geweest, een soort van Rodelbaan, erg leuk. Uhh wat hebben we verder nog gedaan, we zijn natuurlijk even langs geweest en oberau, waar mijn (vroegere) oppaskinderen waren me thun ouders. we zijn hier ook weer de piste op gegaan en ik (zo n beginner als ik ben) ging ''les'' geven om te snowboarden, met andere woorden alleen roetsjen, want tot zover kan ik t ook!
In de avond heb ik me pa weer terug gebracht naar de luchthaven.

verder de afgelopen dagen veel op bed gelegen en gerust. eergisteren op mijn vrije dag nog een beetje rond gereden samen met ingrid en rond het avondeten naar de sauna geweest en in het bubbelbad gezeten, was werkelijk heerlijk. we hebben die avond bij mij een filmpie gekeken en ze is blijven slapen.
vandaag allrelei dingen afgehandeld en veel werk verricht. zat er voor een klein moment doorheen, maar nu gaat t alweer n stuk beter. moet gewoon even goed uitrusten. er werd al gevraagd of t wel goed ging aangezien ik zo bleek was vandaag. nouja ik wil niet ziek worden, dus slapen maar! en ik neem nog manderijntje, even wat vitamines!

Morgen weer een grote aankomst, zo raar dat ik deze week minder gasten heb dan vorige en volgende week. Maarja wel veel meer families. Ik ga nu ook weer lekker een film kijken en daarna gelijk slapen. Morgen weer vroeg op, want de eerste bus word om 7.30 uur al verwacht en dan is het wel handig dat ik wakker+uitgeslapen ben!

Ohja, Peter Beense was er nog deze week. met hem niet op de foto geweest, aangezien mijn batterij leeg bleek te zijn. ach ebn toch al met Jeroen Post op de foto, terwijl hij me n kus geeft hahaha :P.

ik ga er nu weer vandoor! Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van het verhaal!

heel veel liefs en dikke knuffel voor iedereen die ik ken.
xx suus




  • 25 Februari 2011 - 19:05

    Dinaatje:

    Nou de tijd gaat zéker snel!!!!
    Groetjes hé!

  • 25 Februari 2011 - 21:15

    Ineke Van Uitert:

    Ha die Suzanne
    Wat ben je toch een bofkont
    lekker in de weer met vakantiemensen en zelf maar genieten en feestvieren. Nog veel plezier de komende maanden.
    He Turkije is best oke hoor!
    Maar ja, dat duurt nog even

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Mijn blog begint met mijn stage in het buitenland. Vervolgens ben ik mijn "reis" gaan vervolgen met werken en wonen in verschillende landen. Daarbij heb ik een wereldreis gemaakt en heb ik zelfs op een cruise schip gewerkt. In 2019 ben ik naar Canada, Toronto verhuisd en in Canada heb ik mijn "thuis" gevonden! Ik heb mijn Permanente Verblijfsvergunning en ben niet van plan om weer naar een ander land te gaan om te wonen/werken. Om deze blog toch wen beetje bij te houden, zal ik zo nu en dan iets schrijven, al duurt het soms maanden! Uiteraard blijf ik ook op vakantie gaan wen weekendjes weg hebben, dus er valt genoeg te lezen (Als ik blogjes schrijf tenminste). Ik hoop dat je geniet van het lezen van mijn avonturen en veel plezier! Laat gerust een berichtje achter! Groetjes Suus

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 148376

Voorgaande reizen:

21 Juni 2018 - 25 Juni 2018

Citytrip London

06 Oktober 2016 - 20 Oktober 2016

Roadtrip Spanje!

19 April 2016 - 22 April 2016

Stedentrip Budapest

23 Maart 2016 - 25 Maart 2016

Paar daagjes Duitsland

09 Maart 2016 - 12 Maart 2016

Stedentrip Marrakech!

08 Februari 2016 - 15 Februari 2016

Noorwegen!

04 November 2015 - 12 November 2015

1 dag Kiev & 1 week Cyprus

05 Mei 2015 - 24 Mei 2015

Vakantie Zwitserland

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Dagje Brussel

18 Februari 2015 - 19 Februari 2015

Vlucht naar Faro!

07 Januari 2015 - 11 Januari 2015

Op visite in Porto/Portugal!

28 September 2014 - 08 Oktober 2014

Vakantie 2 dagen Nice en een weekje Madeira

09 Juni 2013 - 13 Oktober 2013

Werken op een Cruise schip!

01 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wereldreis deel 6 VS

01 April 2013 - 01 Mei 2013

wereldreis deel 5 Nieuw-Zeeland

05 Mei 2012 - 01 April 2013

wereldreis deel 4 Australie

27 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Wereldreis deel 3 Indonesie + Singapore

05 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Wereldreis deel 2 Thailand

15 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Wereldreis deel 1 China

23 Juni 2011 - 15 Januari 2012

Voorpret en voorbereiding wereldreis

17 April 2011 - 31 Oktober 2011

Turkije: Werken @ Side & verhuisd naar Alanya!

10 April 2011 - 17 April 2011

6 dgn in NL

10 December 2010 - 10 April 2011

Oostenrijk: Jetz get Gerloss!!!

04 Maart 2010 - 06 November 2010

Egypte: in Hurghada wonen & terug in Nederland

16 December 2009 - 03 Januari 2010

Oostenrijk: Ehrwaldt, chalet onderhouden

12 September 2009 - 10 November 2009

Egypte: Werken als Guest Relation

08 Mei 2008 - 31 Oktober 2008

Mallorca/Egypte: Mijn eerste reis

31 Januari 2019 - 30 November -0001

Mijn leven in Canada!

Landen bezocht: