wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

wat gaat de tijd toch snel!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 Februari 2011 | Oostenrijk, Gerlos

Ik ben hier alweer 2 maanden en 2 weken, en dat betekend dat ik over de helft ben van het seizoen hier!
Geen idee wanneer ik terug naar Nederland ga, waarschijnlijk 16 t/m 20 maart heel even voor de zomer training en daarna weer terug naar Gerlos. Via het internet zag ik dat de laatste bus op de 8e april aankomt, dus minimaal tot dan zal ik dan denk ik nog in Gerlos zitten.

Ook heb ik vorige week donderdag te horen gekregen dat ik dit zomerseizoen zal verblijven in Turkije! Side & Belek om precies te zijn.
Dat betekend dat ik sowieso een paar mensne van hier, daa rook ga tegenkomen. Erg grappig. heb ookal contact gehad met 1 van de meiden waarmee ik kom te werken.
Het was niet wat ik had verwacht en gehoopt, maar bij nader inzien en na wat onderzoek te doen op het internet heb ik er alweer helemaal zin in!

In de afgelopen weken is het weer erg gezellig geweest. Ik ben een dagje naar Italie gegaan op mijn vrije dag. Dat was echt onwijs gezellig en ik heb heel veel lol gehad daar. Ik ging met andrea op va die tennisrackets lopen en op die manier zijn we de piste op geklommen. hebbenw e een heeeeeerlijke apfelstrudel gegeten en in de avond lekker iteliaans gegeten en het ''apres skien'' in Italie ontdekt.
Hmmmm nouja Gerlos is natuurlijk ook wel een toplocatie qua apresskieen, dus ben eigenlij te veel verwend! Heb wel even lekker gek gedaan en ging (als enige) helemaal los op de muziek, terwijl alle (max 25) anderen rustig op hun krukje zaten.
uiteindelijk rond 23.00 uur terug naar gerlos gereden met Ingrid die bij t restaurant werkt.

Mijn paps is ook nog langs geweest van vorige week donderdag t/m afgelopen maandag. Ook heel erg gezellig gehad. ben ook nog even op de piste geweest en heb ook gelijk besloten da tik volgewnde keren gewoon alleen met de leraren+les mee ga, want heb niet echt veel vertrouwen in mezelf om bochten te maken.
Ben ook met mijn pa wezen stappen en we gingen de disco in!
Vele gezichten die je bedenkend zag kijken, werkelijk ik heb in eeuwen niet zo veel gelachen! zelfs toen mijn pa net weg ging werd ik aangehouden en gelijk ondervraagd met wie ik op vakantie was! Oh eerlijk. Ook die opmerkingen van mijn lieve paps! Papaaaa ik heb een idee!! Schrijf een e-book met tips hoe je vrouwen moet versieren, en wat de absolute dumper is!
Ge-wel-dig!

Verder met hem in de arenacoaster geweest, een soort van Rodelbaan, erg leuk. Uhh wat hebben we verder nog gedaan, we zijn natuurlijk even langs geweest en oberau, waar mijn (vroegere) oppaskinderen waren me thun ouders. we zijn hier ook weer de piste op gegaan en ik (zo n beginner als ik ben) ging ''les'' geven om te snowboarden, met andere woorden alleen roetsjen, want tot zover kan ik t ook!
In de avond heb ik me pa weer terug gebracht naar de luchthaven.

verder de afgelopen dagen veel op bed gelegen en gerust. eergisteren op mijn vrije dag nog een beetje rond gereden samen met ingrid en rond het avondeten naar de sauna geweest en in het bubbelbad gezeten, was werkelijk heerlijk. we hebben die avond bij mij een filmpie gekeken en ze is blijven slapen.
vandaag allrelei dingen afgehandeld en veel werk verricht. zat er voor een klein moment doorheen, maar nu gaat t alweer n stuk beter. moet gewoon even goed uitrusten. er werd al gevraagd of t wel goed ging aangezien ik zo bleek was vandaag. nouja ik wil niet ziek worden, dus slapen maar! en ik neem nog manderijntje, even wat vitamines!

Morgen weer een grote aankomst, zo raar dat ik deze week minder gasten heb dan vorige en volgende week. Maarja wel veel meer families. Ik ga nu ook weer lekker een film kijken en daarna gelijk slapen. Morgen weer vroeg op, want de eerste bus word om 7.30 uur al verwacht en dan is het wel handig dat ik wakker+uitgeslapen ben!

Ohja, Peter Beense was er nog deze week. met hem niet op de foto geweest, aangezien mijn batterij leeg bleek te zijn. ach ebn toch al met Jeroen Post op de foto, terwijl hij me n kus geeft hahaha :P.

ik ga er nu weer vandoor! Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van het verhaal!

heel veel liefs en dikke knuffel voor iedereen die ik ken.
xx suus

• 25 Februari 2011 - 19:05

Dinaatje:

Nou de tijd gaat zéker snel!!!!
    Groetjes hé!

• 25 Februari 2011 - 21:15

Ineke Van Uitert:

Ha die Suzanne
    Wat ben je toch een bofkont
    lekker in de weer met vakantiemensen en zelf maar genieten en feestvieren. Nog veel plezier de komende maanden.
    He Turkije is best oke hoor!
    Maar ja, dat duurt nog even

groetjes