Help! waar is mijn scooter??? - Reisverslag uit Alanya, Turkije van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu Help! waar is mijn scooter??? - Reisverslag uit Alanya, Turkije van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

Help! waar is mijn scooter???

Door: Suusje

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

06 Augustus 2011 | Turkije, Alanya

hey allemaal! k zit weer eens op een turkse laptop met vele rare tekentjes. dus er zullen zeer üwaarschijnlijk een aantal typouten of rare tekens tussen komen. ;)
Nouja ik heb in ieder geval weer het nodige meegemaakt de afgelopen weken! Het is echt ontzettend druk en duidelijk hoogseizoen! vanaf vorige week ben ik begonnen met het begeleiden van de Dutch nghtç dat is eerst feesten op een boot en daarna de kroeg in. dt doe ik elke woensdag en afgelopen woensdag pff was het wel een hele ervaring!! ja de dutchnight was gewoon razend gezellifç zo gezellig dat de stroom utel op de bot voor een len ogenblik whaha! rond een uur of 2 vond ik het wel eens tijd wordne om naar huis te gaan aangezen k de volgende dag weer om 09.00 uur aan het werk moest. ik liep naar de plek waar ik mijn scooter geparkeerd had... maar je raadt het al.... mijn scooter stond er niet!!!!! Potverjan en drie dubbeltjesççç hmm neem wel meer dan drie dubbeltjes! de scooter van mijn werk stond niet meer op de plek waar ik hem geparkeerd had!!!! k hoorde gelijk al van de barman dat de politie langs was geweest en fout geparkeerde (oopsee) scooters mee had genomen. Nou balen als een stekker! want ik heb die scooter toch echt wel nodig de volgende dag om 9 uur voor mijn werk! Uteindelijk rond gana vragen aan de normale politie die me doorverwees naar traffic ppolice de onderutgezakt zaten. die vertelden me dat ik een taxi moest nemen naar een bepaalde parkeerplek.Nouja k dus de taxi gepakt en die reed naar een plek ik egon bijna te denekn dat de taxichauffeur andere ideen hadç maar gelukkig ik kwam toch uit bij de juiste parkeerplek. Onderweg had ik geld proberen te pinnen maar was niet gelukt dus ik had maar 12 turkse lra (5 euro ong) en gelukkig deed de taxichauffeur t daarvoor. nouja toen was het zo ongeveer 2.30 uur. kom ik daar aan rkijg ik te horne dat ik mijn scooter pas de volgende dag terug kan krigen na 09.00 uur! nou moo net heha?! k blijf net zo lang totdat ik hem terug heb. Er was een gozer die engels spark en die ook zijn scooter kwijt was. zijn paperen waren niet in orde en hij kreeg hem dus voor geen meter mee. Uiteindeljk heeft hij de hele tijd voor me bij de politie wezen slijmen en praten om teproberen te zorgen dat ik mn scooter terug kn kr-igen. gelukkg kwam er vordering ik mocht naar mijn scooter om de papieren te laten controleren! wat was ik blij dat alles klopte en ookdat ik mijn rijbewijs en officieel vertaald rijbewijs ook allemaal bij me had!! hierdoor mocht ik de scooter meenemen...... maar wel voor 45 turkse lira! en nouja t was me niet gelukt om te pinnen dus daar stodn ik dan... Mijn scooter mcoht meeç maar ik had geen geld. Toen heb ik mijn charmes gebruikt en gevraagd of ze anders mijn papieren bij zch zoudne houden zodat k geld van hus kon halen en dan terug. Pff gelukkig mocht dat en dus had ik na veel gedoe toch nog mijn scooter terugç het was welliswaar pas 3.45 uur dat ik thuis was maarik heb tenminste mijn scooter terug! was een hele heftige nacht maar gelukkig eindigde het toch goed!

ben in de afgelopen weken al 2 keer naar de hamam geweest en ik denk dat ik morgen lekker weer ga om een massage te halen! k merk namelijk dat ik erg gespannen op de scooter rij dor het achtelijke verkeer hier en daardoor zit mn rug op t ogenblik helemaal vast! Ja zeker k ga morgen na het werk weer even relaxen. dat verdien ik wel even.

Het internet bij mij thuis doet het tot nu toe niet echt goed dus vandaar zit ik regelmatig in een cafe die mjn broer bij me geintroduceer dheeft. het is daar best gezellig en een relaxte plek o te werken en toch niet thuis of op kantoor te zijn.
Gewoon even weg van iedereen. Ben nu wel vergeten mijn mobieltjes mee te nemen dus ben even onbereikbaar. Ach het kan een keer gebeuren hoor! Waarschijnlik merken jullie wel een beetje aan mijn manier van schrijven dat het echt druk is en dat k best vermoeid ben.Dan verder ben ik druk aan het proberen een vluchtticket te regelen en vooral ook vrij van mijn werk om voor mijn mamas 50e verjaardag even n Nederland te kunnen zijn. zal erg blij zijn om weer even famelie te zien. Vooral mijn ouders en zus. mjn broer net want de heb k net nog gezen haha! natuurlij is t altijd heerlijk om weer even n NL te zijn. ik kan echt niet wachten! Ookal zal het amper 24 uur zijn. beter iets dan nets. k ga er nu lekker vandor en naar huis toe. daar ga ik onderit op de bank naar de tv kyken volgensmij kwam er wel n leuke film og ik ga heerlijk ik hou van holland kijken! ja dat vind ik ene goed idee. lekker op tijd naar bed en dan morgen weer een paar meetings. Trouwens ik probeer nu wel weer wat meer naar het strand te gaan. want ik wil wle mjn mooe kluertje van het begn van t sezoen terug krijgen!
nou ik wens iedereen een heel erg fijn weekend en knuffels en ik zal snel weer wat schyven!

groetjes suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Mijn blog begint met mijn stage in het buitenland. Vervolgens ben ik mijn "reis" gaan vervolgen met werken en wonen in verschillende landen. Daarbij heb ik een wereldreis gemaakt en heb ik zelfs op een cruise schip gewerkt. In 2019 ben ik naar Canada, Toronto verhuisd en in Canada heb ik mijn "thuis" gevonden! Ik heb mijn Permanente Verblijfsvergunning en ben niet van plan om weer naar een ander land te gaan om te wonen/werken. Om deze blog toch wen beetje bij te houden, zal ik zo nu en dan iets schrijven, al duurt het soms maanden! Uiteraard blijf ik ook op vakantie gaan wen weekendjes weg hebben, dus er valt genoeg te lezen (Als ik blogjes schrijf tenminste). Ik hoop dat je geniet van het lezen van mijn avonturen en veel plezier! Laat gerust een berichtje achter! Groetjes Suus

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 148612

Voorgaande reizen:

21 Juni 2018 - 25 Juni 2018

Citytrip London

06 Oktober 2016 - 20 Oktober 2016

Roadtrip Spanje!

19 April 2016 - 22 April 2016

Stedentrip Budapest

23 Maart 2016 - 25 Maart 2016

Paar daagjes Duitsland

09 Maart 2016 - 12 Maart 2016

Stedentrip Marrakech!

08 Februari 2016 - 15 Februari 2016

Noorwegen!

04 November 2015 - 12 November 2015

1 dag Kiev & 1 week Cyprus

05 Mei 2015 - 24 Mei 2015

Vakantie Zwitserland

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Dagje Brussel

18 Februari 2015 - 19 Februari 2015

Vlucht naar Faro!

07 Januari 2015 - 11 Januari 2015

Op visite in Porto/Portugal!

28 September 2014 - 08 Oktober 2014

Vakantie 2 dagen Nice en een weekje Madeira

09 Juni 2013 - 13 Oktober 2013

Werken op een Cruise schip!

01 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wereldreis deel 6 VS

01 April 2013 - 01 Mei 2013

wereldreis deel 5 Nieuw-Zeeland

05 Mei 2012 - 01 April 2013

wereldreis deel 4 Australie

27 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Wereldreis deel 3 Indonesie + Singapore

05 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Wereldreis deel 2 Thailand

15 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Wereldreis deel 1 China

23 Juni 2011 - 15 Januari 2012

Voorpret en voorbereiding wereldreis

17 April 2011 - 31 Oktober 2011

Turkije: Werken @ Side & verhuisd naar Alanya!

10 April 2011 - 17 April 2011

6 dgn in NL

10 December 2010 - 10 April 2011

Oostenrijk: Jetz get Gerloss!!!

04 Maart 2010 - 06 November 2010

Egypte: in Hurghada wonen & terug in Nederland

16 December 2009 - 03 Januari 2010

Oostenrijk: Ehrwaldt, chalet onderhouden

12 September 2009 - 10 November 2009

Egypte: Werken als Guest Relation

08 Mei 2008 - 31 Oktober 2008

Mallorca/Egypte: Mijn eerste reis

31 Januari 2019 - 30 November -0001

Mijn leven in Canada!

Landen bezocht: