ben weer terug thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu ben weer terug thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

ben weer terug thuis

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

18 November 2010 | Nederland, Heerhugowaard

Hallo lieve mensen,
Zals een aantal al hebben gehoord is mijn tijd in Egypte achter de rug. Ik had het idee om eer voor een paar jaar te wonen met mijn toenmalige vriend, maar in de laatste 5/6 maanden zijn er heel veel dingen gebeurd, waardoor ik me niet meer goed ben gaan voelen. Toch ging ik het kusje op straat missen, wat wel in NL kan maar niet in EG. Ik kreeg het gevoel dat ik niet meer belangrijk was en dingen die voorheen wel gebeurde werden minder en minder, waardoor het gevoel van beide kanten minder werd.
Het kotm natuurlijk altijd van 2 kanten, want de dag voordat ik de knoop had doorgehakt, was hij nog vol overtuiging tegen me aan het vertellen dat ik mijn dromen achterna moest gaan en mijn eigen ding moest doen.
Na 1 dag daar diep over nagedacht te hebben heb ik hem gelijk gegeven. Hij doet weinig moeite om uberhaupt nog een keer naar het buitenland te gaan en natuurlijk was het al extreem lastig om voor 2 weken op vakantie te komen naar nederland.
Ik wilde gelijk al neit mijn hele leven in Egypte wonen, maarja waar dan wel? NL is ook neit echt mijn favo land.
Hierbij kwamen dus veel moeilijkheden ivm de toekomst, mijn dromen (die wereldreis wil ik toch echt nog wel een keer maken hoor!). Ik voelde me neit mee rop mijn gemak en begon het idee en gevoel te krijgen dat ik op mijn werk gezelig mezelf was, maar bij thuiskomst in t appartement was mijn lach verdwenen. Dat KAN gewoon niet goed zijn.
Daarom heb ik toen dus de knoo doorgehakt. Ik had toen nog een maand te gaan en in deze maand heb ik ook gewoon contact met hem gehad, we hadden samen afgesproken dat we in deze laatste maand gewoon leuek dingen met elkaar zouden doen om te zorgen voor een ''leuke'' laatste maand. toch ook als asluiting met vooral bij mij het idee: ik heb extreem veel met hem meegemaakt en meer dan 2 jaar en 4 maanden zijn we samen geweest. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om dan opeens weg te zijn. op deze manier heb ik het toch redelijk goed afgesloten. Want ja zomaar weg zgaan me thet idee dat ik hem (zeer waarschijnlijk)nooit meer zou zien, nee deze afsluiting was beter.

En ik blijf erbij: het is de juiste keuze geweest.
Je kan nog zo gek zijn op iemand, liefde alleen is niet genoeg, altijd blijven praten en laten zien dat je om elkaar geeft.
Helaas kreeg ik vandaag een telefoontje dat mn toenmalige vriend n ongeluk heeft gehad. iemand heeft hem aangereden en hij ligt in het ziekenhuis. ribben gebroken en hechtingen in het gezicht. Erg heftig, want ben dus nog neiteens 2 weken terug. Ook wel een beetje vreemd en geen idee wat ik er precies mee aan moet. T doet wel pijn, dat zoiets nu gebeurd en dat ik er dan niet meer voor hem kan zijn, maar tis beter zo.

ben nu alweer bijna 2 weken terug en ben heel erg blij om weer in mijn vertrouwde bed te slapen met mijn lieve paps en mams. Helaas is de hond nu wel weg, maa rik heb haar tenminste nog een paar dagen meegemaakt, was wel heel erg gezellig met n hond erbij hoor!

In de tijd dat ik terug ben in NL niet veel meegemaakt. Lekker een aantal dikke truien gekocht en heb net een training achter de rug voor het werken als reisleidster op een wintersportbestemming!
Deze bestemming zal Gerlos worden, ik ben echt heel erg benieuwd. Het is een behoorlijke uitdaging en ik ga ze even laten weten wie Super Suus is met haar Suusy Powerr!!
haha. Ik krijg zelf een auto en daarmee zal ik naar Oostenrijk rijden, zal wel wat anders zijn dan het ''normale'' rijden vanuit egypte en Nederland!
maarja dus ik heb weer iets anders om erg naar uit te kijken en ik heb er echt heel erg veel zin in!

Dit was het weer even van mij. Ik zal proberen om in oostenrijk toch wat vaker ee update te geven dan wat ik in egypte heb gedaan, maarja wiweet ben ik te druk met werk ;)
in ieder geval zijn jullie allemaal van harte uitgenodigd om een keer langs te komen in Gerlos! ;)
groetjes suus

• 19 November 2010 - 00:17

Rob:

heej suus,

helaas ik ga dit jaar niet op Wintersport dat doen ik maar eens in de 2 jaar, anders had ik zeker op de latten naar Gelos gekomen van uit Koningsleiten

Val vast heel veel plezier!