ben weer terug thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu ben weer terug thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

ben weer terug thuis

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

18 November 2010 | Nederland, Heerhugowaard

Hallo lieve mensen,
Zals een aantal al hebben gehoord is mijn tijd in Egypte achter de rug. Ik had het idee om eer voor een paar jaar te wonen met mijn toenmalige vriend, maar in de laatste 5/6 maanden zijn er heel veel dingen gebeurd, waardoor ik me niet meer goed ben gaan voelen. Toch ging ik het kusje op straat missen, wat wel in NL kan maar niet in EG. Ik kreeg het gevoel dat ik niet meer belangrijk was en dingen die voorheen wel gebeurde werden minder en minder, waardoor het gevoel van beide kanten minder werd.
Het kotm natuurlijk altijd van 2 kanten, want de dag voordat ik de knoop had doorgehakt, was hij nog vol overtuiging tegen me aan het vertellen dat ik mijn dromen achterna moest gaan en mijn eigen ding moest doen.
Na 1 dag daar diep over nagedacht te hebben heb ik hem gelijk gegeven. Hij doet weinig moeite om uberhaupt nog een keer naar het buitenland te gaan en natuurlijk was het al extreem lastig om voor 2 weken op vakantie te komen naar nederland.
Ik wilde gelijk al neit mijn hele leven in Egypte wonen, maarja waar dan wel? NL is ook neit echt mijn favo land.
Hierbij kwamen dus veel moeilijkheden ivm de toekomst, mijn dromen (die wereldreis wil ik toch echt nog wel een keer maken hoor!). Ik voelde me neit mee rop mijn gemak en begon het idee en gevoel te krijgen dat ik op mijn werk gezelig mezelf was, maar bij thuiskomst in t appartement was mijn lach verdwenen. Dat KAN gewoon niet goed zijn.
Daarom heb ik toen dus de knoo doorgehakt. Ik had toen nog een maand te gaan en in deze maand heb ik ook gewoon contact met hem gehad, we hadden samen afgesproken dat we in deze laatste maand gewoon leuek dingen met elkaar zouden doen om te zorgen voor een ''leuke'' laatste maand. toch ook als asluiting met vooral bij mij het idee: ik heb extreem veel met hem meegemaakt en meer dan 2 jaar en 4 maanden zijn we samen geweest. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om dan opeens weg te zijn. op deze manier heb ik het toch redelijk goed afgesloten. Want ja zomaar weg zgaan me thet idee dat ik hem (zeer waarschijnlijk)nooit meer zou zien, nee deze afsluiting was beter.

En ik blijf erbij: het is de juiste keuze geweest.
Je kan nog zo gek zijn op iemand, liefde alleen is niet genoeg, altijd blijven praten en laten zien dat je om elkaar geeft.
Helaas kreeg ik vandaag een telefoontje dat mn toenmalige vriend n ongeluk heeft gehad. iemand heeft hem aangereden en hij ligt in het ziekenhuis. ribben gebroken en hechtingen in het gezicht. Erg heftig, want ben dus nog neiteens 2 weken terug. Ook wel een beetje vreemd en geen idee wat ik er precies mee aan moet. T doet wel pijn, dat zoiets nu gebeurd en dat ik er dan niet meer voor hem kan zijn, maar tis beter zo.

ben nu alweer bijna 2 weken terug en ben heel erg blij om weer in mijn vertrouwde bed te slapen met mijn lieve paps en mams. Helaas is de hond nu wel weg, maa rik heb haar tenminste nog een paar dagen meegemaakt, was wel heel erg gezellig met n hond erbij hoor!

In de tijd dat ik terug ben in NL niet veel meegemaakt. Lekker een aantal dikke truien gekocht en heb net een training achter de rug voor het werken als reisleidster op een wintersportbestemming!
Deze bestemming zal Gerlos worden, ik ben echt heel erg benieuwd. Het is een behoorlijke uitdaging en ik ga ze even laten weten wie Super Suus is met haar Suusy Powerr!!
haha. Ik krijg zelf een auto en daarmee zal ik naar Oostenrijk rijden, zal wel wat anders zijn dan het ''normale'' rijden vanuit egypte en Nederland!
maarja dus ik heb weer iets anders om erg naar uit te kijken en ik heb er echt heel erg veel zin in!

Dit was het weer even van mij. Ik zal proberen om in oostenrijk toch wat vaker ee update te geven dan wat ik in egypte heb gedaan, maarja wiweet ben ik te druk met werk ;)
in ieder geval zijn jullie allemaal van harte uitgenodigd om een keer langs te komen in Gerlos! ;)
groetjes suus


  • 19 November 2010 - 00:17

    Rob:

    heej suus,

    helaas ik ga dit jaar niet op Wintersport dat doen ik maar eens in de 2 jaar, anders had ik zeker op de latten naar Gelos gekomen van uit Koningsleiten

    Val vast heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Mijn blog begint met mijn stage in het buitenland. Vervolgens ben ik mijn "reis" gaan vervolgen met werken en wonen in verschillende landen. Daarbij heb ik een wereldreis gemaakt en heb ik zelfs op een cruise schip gewerkt. In 2019 ben ik naar Canada, Toronto verhuisd en in Canada heb ik mijn "thuis" gevonden! Ik heb mijn Permanente Verblijfsvergunning en ben niet van plan om weer naar een ander land te gaan om te wonen/werken. Om deze blog toch wen beetje bij te houden, zal ik zo nu en dan iets schrijven, al duurt het soms maanden! Uiteraard blijf ik ook op vakantie gaan wen weekendjes weg hebben, dus er valt genoeg te lezen (Als ik blogjes schrijf tenminste). Ik hoop dat je geniet van het lezen van mijn avonturen en veel plezier! Laat gerust een berichtje achter! Groetjes Suus

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 148150

Voorgaande reizen:

21 Juni 2018 - 25 Juni 2018

Citytrip London

06 Oktober 2016 - 20 Oktober 2016

Roadtrip Spanje!

19 April 2016 - 22 April 2016

Stedentrip Budapest

23 Maart 2016 - 25 Maart 2016

Paar daagjes Duitsland

09 Maart 2016 - 12 Maart 2016

Stedentrip Marrakech!

08 Februari 2016 - 15 Februari 2016

Noorwegen!

04 November 2015 - 12 November 2015

1 dag Kiev & 1 week Cyprus

05 Mei 2015 - 24 Mei 2015

Vakantie Zwitserland

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Dagje Brussel

18 Februari 2015 - 19 Februari 2015

Vlucht naar Faro!

07 Januari 2015 - 11 Januari 2015

Op visite in Porto/Portugal!

28 September 2014 - 08 Oktober 2014

Vakantie 2 dagen Nice en een weekje Madeira

09 Juni 2013 - 13 Oktober 2013

Werken op een Cruise schip!

01 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wereldreis deel 6 VS

01 April 2013 - 01 Mei 2013

wereldreis deel 5 Nieuw-Zeeland

05 Mei 2012 - 01 April 2013

wereldreis deel 4 Australie

27 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Wereldreis deel 3 Indonesie + Singapore

05 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Wereldreis deel 2 Thailand

15 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Wereldreis deel 1 China

23 Juni 2011 - 15 Januari 2012

Voorpret en voorbereiding wereldreis

17 April 2011 - 31 Oktober 2011

Turkije: Werken @ Side & verhuisd naar Alanya!

10 April 2011 - 17 April 2011

6 dgn in NL

10 December 2010 - 10 April 2011

Oostenrijk: Jetz get Gerloss!!!

04 Maart 2010 - 06 November 2010

Egypte: in Hurghada wonen & terug in Nederland

16 December 2009 - 03 Januari 2010

Oostenrijk: Ehrwaldt, chalet onderhouden

12 September 2009 - 10 November 2009

Egypte: Werken als Guest Relation

08 Mei 2008 - 31 Oktober 2008

Mallorca/Egypte: Mijn eerste reis

31 Januari 2019 - 30 November -0001

Mijn leven in Canada!

Landen bezocht: