Meer dan 8 maanden voorbij! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu Meer dan 8 maanden voorbij! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

Meer dan 8 maanden voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

27 Augustus 2012 | Australië, Sydney

Een hele goede avond allemaal!

Ik dacht het is alweer zo een tijd geleden dat ik heb geschreven, laat ik maar weer eens updaten! Ook de website is vernieuwd zie ik, maar dat maakt me niet zo veel uit.

Weten jullie dat ik al meer dan 8 maanden weg ben uit Nederland? En wist je dan ook dat het betekend dat ik nog nooit zo lang weg van thuis geweest ben?
Ja mensen het is ECHT WAAR! het langste dat ik weg van Nederland ben geweenst ondoorbroken was 8 maanden. En nu zal dat heel wat langer worden! Sowieso het dubbele, in normaal gesproken zelfs nu nog 10 maanden!!!
Ik heb het hier natuurlijk wel onwijs naar mijn zin, en als ik kijk hoe snel die afgelopen maanden gegaan zijn, dan ben ik binnen de kortste keren alweer terug. Ja op 15 juni begon ik mijn werk als gids, dat is nu bijna 3 maanden geleden. Volgens mijn vlucht die ik officieel geboekt had zou ik afgelopen 6 augustus al vliegen naar Nieuw-Zeeland.
Phoe hee de tijd gaat zo verschrikkelijk snel!

Via facebook kijk ik regelmatig naar mijn snelgroeiende nichtje die alweer bijna 6 maanden oud is. En ondertussen begint het bij mij nu erg druk te worden met mijn werk. Vanaf nu werk ik 6 dagen per week. Afgelopen zondag ben ik mee geweest met een excursie wat Port Stephens heet.
Hierbij ben ik eerst wezen zandboarden, Ja niet snow boarden, maar Zandboarden! Met andere woorden: je zit op een plastic borje en daarmee glij je van de zandduinen! dat was echt heel grappig! Gelijk overal zand dat wel. Vervolgens zijn we naar een uitkijkpunt gegaan waarbij we over heel Port Stephens konden kijken en tot slot zijn we een onvergetelijek catamaran tocht gaan maken!
Het doel van deze catamarantocht was Walvis spotten. Ik ben vreselijk fan van boottochten en ga dna ook graag voorop de boot staan, wat ik de gehel rit gedaan heb. Uiteindelijk wa sik samen met het personeel van de boot de eerste die een walvis gespot hadden, redelijk ver weg van ons op dat moment, maar ik zag het water spuiten! Niet vee later waren er een paar heel dicht bij de boot, en aangezien ik mijn plekje zo mooi had gereserveerd heb ik echt GEWELDIGE foto's gemaakt van die beesten!
Uiteindelijk kwamen we terug rond de zonsondergang waarbij we ook nog een paar zeehonden op de rotsen gezien hadden.
Man wat was dat weer een geweldige dag!
Verder ga ik nogsteeds bijna elke woensdag naar de Couchsurfmeeting, waar ik veel mensen ontmoet en eindelijk even weg kan vluchten van al mijn gasten!
Aangezien er zo veel personen aankomen worden ze ook in mijn eigne hostel gezet en aangezien ik daar toch al geen privacy heb is het heerlijk om er wekelijks even tussen uit te vluchten!

Ook is er ander nieuws! waarschijnlijk komt een Nicht/vriendin van me langs! Dit zal december of maart worden, de data ga ik nog horen, echt super om even een bekend iemand van thuis te gaan zien! heb er echt onwijs veel zin in, nu al!
Achja ik hoef me sowieso toch niet te vervelen, want ik ga het druk genoeg krijgen. komende donderdag komen er maarliefst 64 personen aan en vrijdag nog eens 12. daarvan zijn er 27 mensen met een geboekt pakket, die ik dan dus echt de hele tijd ga begeleiden. Vandaag zijn er 10 man aangekomen (belgen, sweedse en duitse), en de groep van vrijdag zijn alleen maar duitsers, dus het word nu echt 6 dagen in de week werken en 1 dag vrij. Ben benieuwd!
Ook al ben ik ervan overtuigd dat het wel goed gaat komen natuurlijk.

Nouja verder heb ik niet veel meer gedaan (naast het werken iig) en ben ook heerlijk aan het genieten van het zomerse weer dat we hier hebben. Ja, de afgelopen dagen was het echt zomers met temperatren boven de 20 graden, zelfs al een dag 28 graden gehad! en dat voor winter!!!! Nouja oke volgende week begint de lente, maarja als het nu al zo warm is, belooft het wel wat voor de komende zomer. Zal ik zowaar echt poepiebruin terug komen? Voor mijn doen ben ik natuurlijk al behoorlijk bruin en aangezien ik dagelijks buiten loop, blijf ik kleur krijgen! Whoeii!
Nouaj ik stop weer lieve mensen!

Een hele dikke knuffel en groetjes!

Suzanne

  • 28 Augustus 2012 - 14:05

    Ineke Van Uitert:

    Hallo Suus

    Inderdaad vliegt de tijd
    wat en "pechvogel" ben jij zeg om zo hard te moeten werken
    Lijkt me wel vermoeiend maar errug leuk werk
    Ik ga volgende week vrijdag 7.9.2012 naar China met mijn nicht Wilma
    een rondreis van 22 dagen en ik ga daar ook heel veel zien van de plaatsen waar jij ook bent geweest
    Ben benieuwd. we gaan maar met 9 personen.
    Voor jou veel werkplezier en ik lees wel weer hoe het verder met je gaat.
    groetjes
    Ineke

  • 07 September 2012 - 22:49

    Geery Last:

    Hallo Suzanne,

    Leuk weer wat van je te vernemen. Het werken ben je nog lang niet verleerd begrijp ik en genieten doe je nog steeds met volle teugen.
    Wij zijn de maand augustus weer beheerder van het terreintje van de Nederlandse Caravanclub geweest in Heerde. Dat doen we elke jaar een maand als vrijwilliger. We hebben het druk gehad, het weer was mooi . Er was ook nog een fietsweekend georganiseerd. De maand is omgevlogen. Je moeder is ook nog een dagje geweest met de hond, erg gezellig. We hebben een mooie wandeling over de heide die prachtig was gemaakt. Nu thuis hebben we weer vanalles te doen. wij hebben dit jaar al 110 overnachtingen in de caravan. Volgend weekend nemen we de oudste 2 kleinkinderen mee.
    Zo dus Ineke is vandaag vertrokken naar China. leuk hoor.
    Succes met al je gasten en tot het volgende bericht.
    Groetjes,
    Geery

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Mijn blog begint met mijn stage in het buitenland. Vervolgens ben ik mijn "reis" gaan vervolgen met werken en wonen in verschillende landen. Daarbij heb ik een wereldreis gemaakt en heb ik zelfs op een cruise schip gewerkt. In 2019 ben ik naar Canada, Toronto verhuisd en in Canada heb ik mijn "thuis" gevonden! Ik heb mijn Permanente Verblijfsvergunning en ben niet van plan om weer naar een ander land te gaan om te wonen/werken. Om deze blog toch wen beetje bij te houden, zal ik zo nu en dan iets schrijven, al duurt het soms maanden! Uiteraard blijf ik ook op vakantie gaan wen weekendjes weg hebben, dus er valt genoeg te lezen (Als ik blogjes schrijf tenminste). Ik hoop dat je geniet van het lezen van mijn avonturen en veel plezier! Laat gerust een berichtje achter! Groetjes Suus

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 148188

Voorgaande reizen:

21 Juni 2018 - 25 Juni 2018

Citytrip London

06 Oktober 2016 - 20 Oktober 2016

Roadtrip Spanje!

19 April 2016 - 22 April 2016

Stedentrip Budapest

23 Maart 2016 - 25 Maart 2016

Paar daagjes Duitsland

09 Maart 2016 - 12 Maart 2016

Stedentrip Marrakech!

08 Februari 2016 - 15 Februari 2016

Noorwegen!

04 November 2015 - 12 November 2015

1 dag Kiev & 1 week Cyprus

05 Mei 2015 - 24 Mei 2015

Vakantie Zwitserland

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Dagje Brussel

18 Februari 2015 - 19 Februari 2015

Vlucht naar Faro!

07 Januari 2015 - 11 Januari 2015

Op visite in Porto/Portugal!

28 September 2014 - 08 Oktober 2014

Vakantie 2 dagen Nice en een weekje Madeira

09 Juni 2013 - 13 Oktober 2013

Werken op een Cruise schip!

01 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wereldreis deel 6 VS

01 April 2013 - 01 Mei 2013

wereldreis deel 5 Nieuw-Zeeland

05 Mei 2012 - 01 April 2013

wereldreis deel 4 Australie

27 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Wereldreis deel 3 Indonesie + Singapore

05 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Wereldreis deel 2 Thailand

15 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Wereldreis deel 1 China

23 Juni 2011 - 15 Januari 2012

Voorpret en voorbereiding wereldreis

17 April 2011 - 31 Oktober 2011

Turkije: Werken @ Side & verhuisd naar Alanya!

10 April 2011 - 17 April 2011

6 dgn in NL

10 December 2010 - 10 April 2011

Oostenrijk: Jetz get Gerloss!!!

04 Maart 2010 - 06 November 2010

Egypte: in Hurghada wonen & terug in Nederland

16 December 2009 - 03 Januari 2010

Oostenrijk: Ehrwaldt, chalet onderhouden

12 September 2009 - 10 November 2009

Egypte: Werken als Guest Relation

08 Mei 2008 - 31 Oktober 2008

Mallorca/Egypte: Mijn eerste reis

31 Januari 2019 - 30 November -0001

Mijn leven in Canada!

Landen bezocht: