de tijd vliegt er nogsteeds vandoor! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu de tijd vliegt er nogsteeds vandoor! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

de tijd vliegt er nogsteeds vandoor!

Door: Suusje

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

22 Juli 2008 | Egypte, Caïro

Jaja, goeiendag allemaal weer!
De laatste weken heb ik t wat drukker op t werk en dus minder tijd om op internet te zitten, vandaar dat er over de laatste tijd niet zulke lange verhalen staan haha. Maarja ik heb vandaag gelukkig wel genoeg tijd, dus ik ben van plan om een vlink stuk te schrijven!!!
Maarja als ik niet genoeg dingen weet te vertellen zal t niet zo een groot stuk worden hahaha.
In iedergeval voriuge week zaterdag, een lekker dagje naar t strand geweest met nabil. Heerlijk zonnen en dollen in t water haha. Verder ben ik vooral veel aan t werk geweest in hotel Titanic. Helaas voor mijn klanten waren er behoorlijk wat overboekingen, maarja de kunst voor mij is om ze zo goed mogelijk te helpen, zodat ze alsnog tevreden naar huis zullen gaan:D. En daarbij weet ik nu echt precies hoe je de klachtenformulier moet invullen, ik heb m nu al zo vaak ingevuld.....
allen toen kwam zaterdag avond, ik had nog neit gegeten en dus samen met nabil naar de net nieuw geopende burger king gegaan. oke eens maar nooit weer!!!!!
die zondag ochtend werd ik wakker met overgeven... gewoon aan t werk gegaan en t hield maar niet op. ik bleef maar naar de wc gaan.
Die avond, bezoektijden afgemeld (was weer eens niet goed doorgegeven dus kwaaie klanten.... logies) maar sorry, t was gewoon echt onmogelijk om te komen... rond 5 uur werd ik even wakker.. ik voelde t alwee ropborrelen in mijn maag... Probeerde naar de toilet te rennen, maar mislukt.. eerst de gang onder... daarna nog een keer in de badkamer zelf... getver wat n troep:( *snik* en met zo een zieke kop kom je er ook echt niet aan toe om t zelf op te ruimen..... Arme housekeeping. Ik heb de receptie gebeld om te vragen of de housekeeping dus kon komen opruimen. ongeveer een uur later kwamen ze met een groep binnen... heel gezellig.. ik lag half dood op bed en zij mochten alle troep op ruimen. Ik voelde me wel schuldig, maarja ik kan er ook niets aan doen dat burger king mij eten heb gegeven dat mijn maag niet aan kon.
Gisteren(maandag) mijn vrije dag.. ik had al afgesproken om te gaan duiken. En dit kee rook te beginnen om voor brevet te gaan, maar helaas heb ik t maar afgemeld. ik baal er nogsteeds ontzettend van! ik had echt zo graag gewild! grrrrrrr:( Maarja moet ook aan mezelf denken. ik heb tot een uur of 1 op bed gelegen, ook medicijnen genomen, want ik wil gewoon van t gezeur af zijn. Gisteren gelukkig dan ook niet over gegeven. Nog een heerlijke douche genomen en veel gerelaxed. rond etenstijd savond weer een beetje bijgekletst met men mams en ja hoor daar ging mn mobiel. Batterij leeg en de oplader die zijn werk neit deed. *zucht* en met dit werk kan je geen dag zonder mobiel... dus die avond even met Nabil de stad in geweest om een nieuw mobieltje te kopen.
Het is een Nokia 2760 geworden.... voor maar 58 euries.... 500 egyptische ponden:P
en echt t is een super mooi en leuk ding!!!
op dit moment zit ik op t terrasje bij meshmesha.. een soort cafee, ik ben hier al vaker geweest, maar ze zijn nu wel vershcrikkelijk langfzaam!!! grr ik wil neit uitdrogen hier!! arrgggg heb een half uur geleden al gevraagd voor sinaasappelsap grrr en nogsteed sniet...... mijn flesje wate ris ookal bijna op en ik heb dors als de weetikveelwat!!! ik heb nu zelfs een extra cola derbij besteld(ja cola is goed voor de maag word er gezegd). pff hij mag nu toch wel gaan opschieten! t is toch neit zo moeilijk om een colaatje te brengen en een sinaasappelsap?! pfff, ja die hitte werkt op t moment even op mn zenuwen hahaha, t schijgt me naar t hoofd.
Die mensen van hier weten toch dat toeristen genoeg te drinken meot krijgen? ze kunnen een stuk beter verdienen als ze snel drinken brengen. En dat voorkomt uitdroging;)
Ik ben al heel vaak hier geweest en de reden waaorm ik terug kom is vanwege de lekkere orange juice.... maar ik heb nog nooit eerder gehad dat ik zo lang moet wachten om mijn drinken te krijgen!
ach naja, t zal vast een neiuwe werknemer zijn die nog neit precies weet hoe alles gaat...... *zucht* maa rik MOET nu drinken hebben want mn water is ookal op..... pfffff moe tik dna naar binnen lopen??? nee ik laat mn laptop hier niet zomaar staan. sjongee!!!!!!! heel irritant, en daarbij moet ik nu ook ffe naar de toilet... pfff
jaja de hitte stijgt me nu echt e ven naar de kop haha
Yeahhh ik heb mn drinken, de barman heeft een ogenblik op mn laptop gepast dus de rest is er ook weer uit en nu ben ik weer helemaal rustig haha.
Nouja verder is er de afgelopen week niet echt veel gebeurd.... en ik denk dat dit toch ook wel weer een redelijk stuk verhaal is geworden:P Ik ga er nu weer lekker mee stoppen. zometeen terug richting hotel om nog ffe een tukkie te doen.. en ook mn maag verder rust te geven. Want hij voelt nog neit goed. en ik heb mn medicijnen niet hier naartoe mee genomen, dus die kan ik ook niet nemen nu. ach die neem ik dan dus wel weer lekke rin t hotel;)
ik ga nu dus weer stoppen!
groetjes aan iedereen van mij!!!
liefs Suzanne

• 23 Juli 2008 - 10:40

Ineke:

Hoi Suzanne
    Veel plezier met je opstandige maag. Vertroetel hem maar dan is het snel over.
    Misschien lukt het een andere keer met het duikbrevet?
    Succes maar weer daar.