3 en n halve maand voorbij - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu 3 en n halve maand voorbij - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

3 en n halve maand voorbij

Door: Suusje

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

18 Augustus 2008 | Egypte, Caïro

phoe heej! ja het is alweer een hele tijd geleden dat ik gescherven/getypt heb! dus weer hoog nodig de tijd ervoor!!:D
de afgelopen tijd hebben we op kantoor alle mappen meotne vernieuwen. dat was een hele klus. opzich had ik het neit zo heel erg druk, maar dit klusje was extreem tijdrovend. en dan 1 van de snellere apparaten kapot... die moeten laten maken. nog 1 andere die er dan was die extreem sloo was.. om gek vna te worden. uiteindleijk heb ik nu al mijn mappen af gelukkig. wel was er een klein moeuilijkheidje bij de mappen van neckermann en thomascook Belgie... hiervoor zijn namelijk per merk 2 mappen. 1 in het frans en 1 in nederlands. het vervelende bij de mappen was dat als je ze eerst open doet is het twee talig.. en dan opeens gaat het over in 1 taal. ik had daar een klein ideetje op gemaakt, 1 blad met daarbij het merk (Neckemran Belgie/Thomas cook Belgie) daarna het logo in het groot en daar onder in welke taal. Vlaams of frans dus:P ik heb dit laten zien aan onze nieuwe baas, en die heeft voor goedkeuring gevraagd bij de hogere heren. en JIPPIEE!!!! het is goed gekeurd! ik mag nu dus voor alle mappen die blaadjes gaan uitprinten en lamineren. ja inderdaad welk weer wat extra werk, maar aan de andere kant, zo druk is het op t ogenblik niet. ik heb wel klanten gelukkig en ben ook wel blij dat ik veel persoonlijk contact lekker kletsen enzo. dat heeft toch altijw wat leuks. Ecvht soms zitten er zulke geweldige tussen!!:D super gewoon!! Er is een super aardige familie die zelfs donald duck boekjes wilt opsturen! dus mam, wleke nummers hebben we ookalweer haha?:P ja alle boekjesdie ik had zijn gewoon al uit.... dan moet je toch iets heah?:P
Verder was het 2 augustes mijn brtoers verjaardag in Nederland... ik had mijn wekke rop klokslag 12uur gezet, zodat ik hem om 12 uur als eerst gebeld had..... oke daar ging mn alarm, dus ik gelijk bellen:P
uhh suzanne...... zei mijn broer, het is nog 11 uur......

aaaahhhhhhh het is natuurlijk 1 uur alter hier in Egypte! slimmmmmm haha, nouja ik was in iedergeval wel de eerste:P die avodn was ook de afscheidsparty van mn baas, dus om 1 uur wa sik nog wakker:P dis toen ha dik toch nog een keertje gebeld, want t meot natuurlijk wel echt de echte datum zin dat ik bel hahaha ;)
verder die nacht ben ik wakker gebleven tot een uur of 5.15..... want toen kwam de bus om door te gaan naar luxor! de hele busreis heb ik liggen slapen! was kapot.
Verder dus de 1 dag luxor trip gedaan. was helaas alleen in duitse taal, dus moest heel erg concentreren om t goed te verstaan. gelukkig was er nog een nederlandse familie mee van t hotel waarmee ik ook weer veell lol heb gehad! zuulke lieve kinderen!:D en ik kan ook zeggen dat ik onderuit ben gegaan op de hatepsut tempel... ging namelijk een wedstijdje doen wie t eerst beneden was... ik verloor mijn evenwicht en echt dat meissie was zo snel!! haha maarja kan gebeuren!
verder die maandag een dagje rust genomen van het dsuiken en vooral heel veel liggen slapen. want ja vermoeiende dagen op die manier hoor.
verder ben ik vorige week wel weer wezen dukken voor mjn 2e deel van brevet. meot nu nog 2 keer gaan en dan heb ik m binnen!:D afgeloepn vrijdag naar het sindbad aquaark gewest alleen voordat we er heen gingen stond ik nog met wat collega's buiten voor t kantoor. Hier zijn de stenen erg glad en is er ene klien opstapje. Aangezine ik neit rook sta ik eigenlijk nooit daar, dus kijk je al snel over het opstapje heen en 3 x raden... volop de bek. en ja hoor.. ook nogeens op mijn knie die voordat ik hierheen ging geblesseerd was. ik zag mijn geest alweer dwalen.,.. maarja toch gewoon doorgaan. t is het beste om t te blijven bewegen.... dus toch naar t aquapark gegaan. alleen een beetje wezen zwemmen en zonnen. en 1 glijbaan 2 x afgegaan. een collega had wat vna die pijnstillende en ontstekingremmende zalfjes gekocht die ikm nu dus elke keer aan t smeren ben. gelyukkig gaat t nu 2/3 dagen later alweer een stuk beter. is nog wel gevoelig maar al een stuk minder.
jaa ik ben dus nogsteeds met van alles en nogwat bezig! ik zorg wle dat ik me neit verveel hoor.
er is trouwens ook een kans dat ik voortaan op elke donderdag mee mag gaan met een excursie, maar dat moet nog verder bekeken en besporken worden!
ik ga nu lekker naar t zwembad toe om wat te zwemmen en zonnen want mijn kleur moet nodig bruiner worden. aangezien ik er neit bepaald uit zie als iemand die hier al langer dan 3 en n halve maand zit! ik meot natuurlijk wel super bruin zijn hahaha. 1 ding ben ik wel trots op... je kan mijn ring al in mijn hand zien staan en had heb ik nooit eerder gehad (waarschijnlijk ook omdat ik geen ring had hahaha)
maarja! hoe gaat het allemaal met jullie?? nog dingen beleefd?! ik vind t altjd leuk om weer eens iets van Nederland te horen:P vooral de verhalen over t slechte weer bevallen me erg haha, hier nooit regen altijd zon:P heer-lijk. en nee echt waar.. ik mis de regen niet! geen moment gedaan!:DTrouwens met nabiel en mij gaat ook alles nog goed, we doen veel dingen samen en ongerveer iedereen hier weet er van haha. ja hij is echt n lieverdje, t zal nog lastig wordne als ik terug in nederland ben, maar hij is al op zoek om eventueel naar nederland te komen, dus wieweet! we gaan ons best ervoor doen!!!:D:D
haha groetjes en liefs Suzanne

• 18 Augustus 2008 - 11:45

Ineke:

Nou daar komt ie dan. het GIET HIER VAN DE REGEN. Gelukkig hebben we in Twello niet veel regen, maar vandaag wordt het zo'n dag!.
    Ja je moet natuurlijk wel bruin zijn in z'n land als hostess.
    Heb je eigenlijk een foto van dat schatje van je. Welke nationalitiet heeft ie eigenlijk.
    Nieuwgierig he?
    Groetjes en nog mooie weken daar.
    Ineke

• 24 Augustus 2008 - 12:04

Marjolein:

Suussiee! Ik mis je!!!
    Leuk om al je verhalen te lezen. :D Wat zal je moeten afkicken als je weer naar huis moet!
    Dan gaan we in elk geval weer lekker klimmen samen! xxxxx Marjo

• 14 September 2008 - 20:41

Geery, 14 September :

Ik ben er voor gaan zitten je verslag verder te lezen. Wat vliegt de tijd toch. Wij zijn nogal eens met de caravan op pad geweest en gaan komende vrijdag een paar dagen naar Drenthe.
    De maand juni hebben we weer als beheerder op een primitief terreintje van de caravanclub gestaan, gemiddeld stonden er 5 caravans. Het was wel genieten midden in het bos. Geen electra, geen douches en toileten. Rust, rust en nog eens rust.
    In juli zijn we 12 dagen naar Griekenland geweest. Alexander van Jeroen en Maria werd gedoopt.Dat was een hele belevenis.Daarna zijn we ook nog een dag of vijf naar het Eiland Paros geweest met Jeroen, Maria en Alexander en met Menno, Nicôle en Thijs. Het was er tussen de 38 en 40 graden. puffffffffff pufffffffff
    Marius gaat eind oktober naar New York de marathon lopen.
    Wanneer kom je weer naar Nederland? Dat zal wel wennen zijn en dat wordt wat met dat lievertje van jou. Een leuke foto trouwens.
    Heb je inmiddels je duikbrevet gehaald?
    Nog een fijne tijd daar en een hartelijke groet uit het kikkerlandje waar af en toe de zon ook schijnt hoor.
    Geery

• 11 Oktober 2008 - 13:29

Gretha:

Haha!
    Wat leuk dat je over ons hebt geschreven, was aan het kijken op je hyves enzo kwam ik op deze site.. Dus heb dat bericht even gelezen en mn moeder erbij geroepenxd. Ze vond het ook heel erg leuk, nouja veel plezier daar nog.
    ××× Van ons allemaal!

• 23 Oktober 2008 - 02:30

Lidy En Ed:

We dachten: Hoe gaat het eigenlijk met Suzanne?
    Het is een poos geleden dat we naar je berichten hebben gekeken.
    Je geniet wel en zo moet het ook.
    Leuke foto van je liefje trouwens.
    Wat de regen betreft kan het goed hosen hier. Dat is gelukkig niet zo vaak. Tijdens de herfstvakantie in de bergen hebben we de eerste sneeuw gehad.

Geniet van de tijd die je daar nog hebt.

Lidy en Ed

• 25 Oktober 2008 - 22:30

Jan En Heleen:

Leuk dat je het zo naar je zin hebt. Zo te merken hoef je je in de vrije tijd niet te vervelen, al was het door extra bezoekjes aan kantoor om Nabiel te zien. Hartstikke leuk voor je.
    Groet uit het kikkerlandje en nog een goede tijd daar.

Jan en Heleen uit Bathmen.