Hoop gebeurd! - Reisverslag uit Kitchener, Canada van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu Hoop gebeurd! - Reisverslag uit Kitchener, Canada van Suzanne Waard - WaarBenJij.nu

Hoop gebeurd!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 Oktober 2022 | Canada, Kitchener

Hoi lieve allemaal!

Phoe hee, ik zie dat het HEEL LANG geleden is dat ik geschreven heb en er zijn zo veel dingen veranderd in deze periode!

Ik kan daadwerkelijk de titel van mijn vorige blog herhalen. hahaha. Verhuisd, nieuwe baan, en tja vakantie of werktrip lol.

Zodra ik mijn nieuwe baan had eind januari begon halverwege/eind februari het gespreks onderwerp met Ed om samen een huis te kopen. Want het was erg duidelijk dat in een eenslaapkamer appartementje en 2 honden beide thuis werkend, alles behalve comfortabel was.

In onze gedachte zouden we rond Mei ergens een bod gaan doen, want dan zou ik door mijn proefperiode heen zijn.

Wel had Ed contact opgenomen met zijn makelaar die ons een lijst toe stuurde met een aantal huizen die we eventueel konden bezichtigen, om in ieder geval een beetje een idee te krijgen hoe de huizenmarkt in elkaar zit en wat we eventueel zouden kunnen krijgen.

Even ter overzicht: Dinsdag hadden we het gesprek, woensdag kregen we de lijst. En al door de lijst heen kijkend sprong er 1 huis gelijk boven uit. Ed stuurde een berichtje of we bij dat huis konden kijken, en dat was mogelijk de volgende dag in de ochtend. Gelukkig had ik een late dienst en konden we dat dus met gemak doen.

Daar gingen we om 10 uur in de ochtend naar een huis dat te mooi was om waar te zijn! We kregen de rondleiding en voor mij was het voor de eerste keer dat ik daadwerkelijk op huizenjacht ging.

Na ons bezoek waren we beide heel erg enthousiast over het huis en eigenlijk wilde we hem gewoon hebben. Dat weekend werden er nog meer bezichtigingen verwacht en die maandag hadden de eigenaren gepland om de biedingen te sluiten.

Wij hadden overlegd met onze makelaar en besloten een bod te doen die enkel voor die donderdag geldig zou zijn. Aangezien we totaal geen zin hadden in een "bidding war" zogezegde aanbiedingen oorlog. Ook zou de datum om erin te kunnen in Juni zijn. 13 Juni om precies te zijn.

Rond 22.00 uur in de avond kregen we het bericht: Het huis is van jullie!!!!!!

Van iedereen hoorde ik dat het abnormaal.snel was en daarbij ook echt heel veel geluk met het huis zelf om die zo snel gevonden te hebben.

Zodra ik de datum in mijn agenda wilde zetten, zag ik opeens dat de 13e Juni de dag js dat ik precies 7 jaar nuchter ben en geen alcohol meer heb gedronken!

Dat was voor mij een grote bevestiging dat het klopte, het juist was en een soort beloning voor al het harde werk!

In deze zelfde week ontving ik ook nog eens mijn PR kaartje, wat betekende dat ik eindelijk weer gewoon kon reizen!!

Hoe toevallig kan het zijn dat een van mijn beste vrienden uit Chile op dat moment naar een andere vriendin ging in New York.

Wat heb ik toch een toffe vent die gelijk zei: Boek de ticket!! Dus eind Februari naar New York gegaan en daar heerlijk op stap geweest met die twee [e-1f970][e-1f60d].

Eind maart/begin april kwamen mijn broer en zijn man voor een weekend langs. We hadden geregeld dat we weer een rondleiding gingen krijgen in ons huis zodat ze het mooi ook konden zien!

Verder hebben we een dag toronto gedaan waarbij ik me niet kan herinneren wanneer ik voor het laatst zo veel gelopen heb hahahaa.

Het was een hele korte maar krachtige trip! Ze zijn ook de enige van familie geweest die het appartement gezien hebben waar ik 4 en halve maand gewoond heb in totaal.

Op mijn nieuwe baan ging het heel relaxed, had leuke collega's en het enige nadeel was dat er erg weinig werk was voor ons team.

De gesprekken gingen al over baanzekerheid, waarbij ik heel goed had aangegeven: Als het gebeurd is het van de een op andere dag.... Je zal het niet vantevoren weten.

Want tja dat had ik al geleerd via mijn vorige werkgever en hoe het daarbij verliep met massa ontslagen en ergens voelde ik de bui al hangen.

Dus ik verandering van industrie van toerisme naar financien in de hoop niet met dat onzekere gezeur te zitten.....

Maar goed, de tijd ging voorbij en 12 juni brak aan, de dag voordat we de sleutel zouden krijgen. Ik had een gesprek met Ed dat ik het huis zo graag aan mijn ouders wilde laten zien. Vooral 1 juli, want dat was de datum voor de house warming en dus allemaal vrienden en familie zouden over komen.

Dat was echt zo een moment dat ik er heel erg van baalde dat mijn ouders zo ver weg waren! Waarop hij doodleuk zei: dan boeken we toch gewoon een ticket voor ze??

Zo gezegd.... zo gedaan! We namen contact op met mijn ouders of ze vrij konden krijgen om voor een week langs te komen, met data al verteld. Mijn moeder zag de bui al hangen met haar werk, echter.... wie zegt er nou nee tegen een werknemer om hun dochter te kunnen zien in Canada, waarbij de vlucht cadeau word gedaan?

Gelukkig op 13 Juni vroeg in de ochtend, zag ik het bericht van mijn moeder, dat het gelukt was! Ik heb gelijk op dat moment de vlucht voor ze geboekt! Leuk verjaardags cadeau voor mijn vader om te vliegen op zijn verjaardag haha.

De rest van de dag was het wachten op het bericht dat we het huis in konden. Het duurde even, maar eindelijk rond 16.00 uur kregen we het bericht.

We konden ons huis in! Officieel ONS HUIS!!Ik had de hele week vrij genomen zodat we alles mooi konden regelen in die dagen.

De avond dat we toegang kregen tot het huis zijn we gelijk 2 kamers wezen schilderen. Onze slaapkamer en ook mijn kantoortje.

Die dinsdag zijn we druk bezig geweest met alles verhuizen. Mijn opslag ruimte moest leeg en daarbij ook het appartement. Gelukkig waren we goed voorbereid en is alles gelukt om op die dag te verhuizen.

We hadden de woensdag ingepland om allerlei andere spullen te kopen zodat we daarna konden beginnen met alles uitpakken.

Terwijl een groep bezig was met het verhuizen dinsdag, begon ik al de eerste dozen uit te pakken voor in de keuken.

Ook de bank in elkaar gezet zodat we in ieder geval ergens konden zitten, en Ed had het bed in elkaar gezet.

De volgende ochtend iets voor 11 uur kwam er opeens een berichtje van 1 van mijteamleden die zei dat er een urgente meeting was met de link.

Ik op mijn mobiel in de auto met Ed naast me, de meeting in gegaan. Ja hoor ik voelde de bui al hangen.... 13% van alle medewerkers de dupe van ontslagen en iedereen die hier onder viel, zou diezelfde dag nog een meeting invite krijgen. En binnen een paar seconden kreeg ik de invite met de director en iemand van HR.

Sshitttttt!!! In mijn gedachte was het mijn hele team, zoals vorige keer, maar dat bleek niet het geval te zijn.

Er waren enkele uit mijn team en vele uit andere teams. Het was heftig, tegelijkertijd had ik dit keer veel minder tijd om een band op te bouwen met mensen en daarbij was ik een van de 13% en waren we niet gelijk met het hele kantoor ontslagen. Dus het was een hele andere sfeer.

Maarja ze zeggen wel eens: alles gebeurd met een reden.....

Ik was vooral ontzettend blij dat het gebeurde NADAT we de sleutel hadden gekregen van ons nieuwe huis! Als het 2 dagen eerder gebeurd zou zijn, was het drama geweest qua financien. Dus zoals ik ben, ondanks dat het uiteraard zwaar K was, was er ergens een opluchting dat het toen gebeurde en niet eerder.

Daarbij zat er ook een best mooi pakket dus ik had even de tijd om bij te komen en daarbij extra tijd om alles uit te pakken in huis.

Via via was mijn naam ook gelijk doorgegeven vanuit de VP naar een ander nieuw start-up bedrijf die op zoeken waren naar een Customer Care Manager om het klantenservice team van 0 compleet op te zetten.

Dus al redelijk snel had ik daar gesprekken.Wel had ik gelijk aangegeven dat mijn ouders op vakantie kwamen en dat ik gedurende die tijd dus weinig beschikbaarheid had.

En ik heb dus extra tijd met mijn ouders gehad omdat ik plots die hele periode vrij was, terwijl ik in eerste instantie had moeten werken.

Nog een geluk bij een ongeluk.

Op 1 juli, met de house warming hebben mijn ouders dan ook Ed zijn ouders ontmoet samen met de tweeling en nog een aantal familie en vrienden van ons. Het was zo tof te zien dat er zo veel mensen langs gekomen waren voor de house warming en het was echt super gezellig!!

Iets wat mijn moeder en ik wel eens deden terug in Nederland, was voor een nachtje weg in een hotelletje. Dat is echt zo een mama Suzanne ding. Dus ik had aan mn moeder gevraagd of ze dat misschien ook wilde doen hier in Canada?

Uiteraard hebben we het ook even overlegd met de mannen en die vonden het prima. Mams en ik hadden besloten dat we een nachtje in een tent zouden slapen en dus gingen kamperen!

Omdat ik opeens vrije tijd had na mijn ontslag en mijn ouders zouden komen had ik ook eindelijk de stap gezet om mijn Canadees rijbewijs te halen. Ik moest hiervoor theorie doen, welke ik gelijk gehaald had met enkel 1 foutje. Hier krijg je daarna het G1 rijbewijs waarbij je enkel mag rijden met iemand naast je die een volledig rijbewijs heeft.

Ik moest wachten op een brief van het RDW waarop staat hoe lang ik mijn rijbewijs heb, want daarmee kon ik versneld mijn 'volledige G' rijbewijs halen, wat in houd dat ik gewoon overal mag en kan rijden zonder problemen. Maarja doordat ik dat formulier nog niet had, kon ik dat niet halen voordat mijn ouders zouden komen.

Al met al, gelukkig heeft mijn moeder haal volledige rijbewijs haha, dus ik kon gewoon rijden met haar naast me!

We vertrokken naar een mooi gebied Sauble Falls wat zo een 3 uur noordelijker was vanaf Kitchener.

Zodra we aankwamen gelijk de tent op gezet. En een stuk gewandeld in de omgeving. In de avond gingen we op een terras zitten, het was niet heel erg warm, maar ook niet echt koud. Het was heel apart om te zien dat de lucht letterlijk aan het opklaren was zodra we gingen zitten. Het begon met overal bewolking en langzaam aan verdwenen alle wolken en waar wij zaten was er vollop zon!

Tot dat we klaar waren met eten en het weer meer dicht begon te trekken. Wederom zo een moment dat er even laten weten werd dat we dit verdienen en het goed is. Op dat moment had ik geen idee wat er gaande was terug bij Ed en mijn vader.

Die avond begon de grote uitdaging...... het aanmaken van het kampvuur.... Man wat een ramp was dat [e-1f605].

Ik had geen kleine houtjes, enkel de grote blokken, en ondanks dat ik aanmaak blokjes had, brandde het in eerste instantie, maar toch doofde het redelijk snel.

Ik al bellend naar Ed, waarom werkt het niet?? Wat moet ik doen??? Waarop hij zei dat we kleine takken hout nodig hadden. Dus mijn ma en ik, snel in de auto gestapt naar een kampeer winkeltje. Gelukkig was die nog open (het was al rond 21.00 uur) wn saar die zakjes gehaald en een extra aanmaak blok, want die had ik op gemaakt.

Gelukkig werkte het uiteindelijk dankzij mijn vent zijn instructies.

De rest van de avond heerlijk gekletst, smoores gemaakt. Wat marshmallows zijn die geroosterd zijn, tussen koekjes met chocola dat smelt door de warmte van de marshmallow.

Daarna zijn we het bed/de tent in gedoken en zijn we lekker gaan slapen.

De volgende dag opgestaan, lekker ontbijtje gescoord, de tent opgeruimd, mooi stukken gewandeld en ook in de middag naar een ander stuk gegaan om te wandelen.

Rond 15 uur nog een lekker ijsje gehaald en daarna onderweg terug naar huis. Nog even getankt en uiteindelijk waren we rond 18.00 uur terug thuis. Ed had het eten al klaar gemaakt, dus we konden gelijk aanschuiven.

We gingen buiten eten, want het was heerlijk weer. Ik kreeg mijn bord in de handen en wilde beginnen met eten. Tot Ed opeens naast me zit en een wit sierraad doosje laat zien......

Mijn gedachten gingen gelijk naar: Is dit echt? Straks zitten er gewoon oorbellen of een ketting in..... Ik had echt het idee dat het een grap was, totdat het doosje open ging en er een ring in zat. Weer bleef het stil en keek Ed me met een grote grijns aan, tot ik de woorden hoorde: Will you marry me? Oftewel: Wil je met mij trouwen?

Uiteraard was mijn antwoord gelijk ja en had ik tranen in mijn ogen!

Toen kwam hij ook nog aan met een bos rozen!! Wat een super vent is get toch![e-1f970][e-1f60d]

Blijkbaar had hij mijn vader die dag ervoor toestemming gevraagd en zijn ze samen op stap geweest om een ring uit te zoeken voor me!

Echt heel speciaal dat mijn ouders getuige waren van dit unieke moment [e-1f970].

Ondanks dat ik wist dat er wel een aanzoek aan zat te komen ergens in dit jaar, had ik dit moment toch echt niet verwacht!

Zo kun je wel zien dat het een paar hele rare weken waren! Binnen een periode van 3 weken, kregen we de sleutel van ons nieuwe huis, verloor ik mijn baan, kwamen mijn ouders op vakantie en was ik plots verloofd!

Zodra mijn ouders weg waren heb ik nog 2 gesprekken gehad voor de nieuwe baan bij de start up en daar kreeg ik een aanbod om te starten 8 Augustus als Customer Care Manager.

Met heel erg veel plezier ben ik daar nu aan het werk. Het is een heel hoop om te regelen en een uitdaging wegens het ontbreken van toegang tot enkele systemen. Echter ik heb de eerste 2 klantenservice medewerkers aangenomen en die zijn afgelopen week begonnen.

Het eerste moment dat ik hoorde dat het een start-up was, dacht ik aan een paar personen en verwachtte ik niet dat er al meer dan 50 man aan het werk waren. Het is een bedrijf in de etens industrie waarbij de overkoepelende organisatie al wereldwijd is en ze een van hun branches nu willen openen in Canada.

En ze hebben dus al kantoren en winkels in meerdere landen.

Dankzij deze baan mocht ik dan ook al naar Mexico om daar te kijken hoe alles geregeld is en hoe de winkels eruit zien. Heel tof om dat idee te krijgen en natuurlijk contacten te maken.

Ook is de periode begonnen om een trouwjurk uit te zoeken. En omdat ik daar zo graag familie bij wilde hebben werd het kijken naar de beste optie.... Het was goedkoper om een retourvlucht vanuit Nederland naar Canada te boeken, dan vanaf Canada naar Nederland. Wat bijna het dubbele was qua prijs en daardoor besloten om te regelen dat mijn zus samen met mijn nichtje deze kant op konden komen om op zoek te gaan naar een jurk!

Ze kwamen aan op de 15e September en ik kon ze vanuit werk gelijk ophalen.

Oh ja! In de tussentijd heb ik mijn volledig rijbewijs gehaald en dankzij super schoon ouders die hun auto niet meer gebruikten, heb ik ook een auto die volledig voor mijn gebruik is. Wat ook heel erg fijn is, vooral doordat ik minimaal eens per week naar kantoor moet wat meer dan een uur rijden is (en dus meer dan 2 uur is met OV).

Maar dus mijn zus en nichtje op vakantie! Ze kwamen donderdag avond aan, vrijdag zijn we naar de Niagara watervallen gegaan en daarbij heel veel lol gehad in de "fun houses". Het zijn een soort attracties met allerlei gekkigheid, zoals een laser kamer, waarbij je geen lasers mag aanraken en naar het einde van de kamer moet gaan en een doolhof vol spiegels.

Heel erg veel lol gehad en als afsluiting een lekker ijsje gehaald.

De dag erna (zaterdag) had ik 2 locaties gepland om te kijken voor een trouwjurk en hetzelfde voor zondag. Mijn schoonmoeder ging ook mee deze dag, samen met mijn zus en nichtje en daarbij mijn moeder viritueel.

In de eerste winkel was het erg overweldigend, vooral doordat iedereen meningen gaf voordat ik zelf echt een mening kon vormen. Er was 1 jurk waarbij iedereen gelijk zei: wauw, die is mooi! Echter doordat zoveel meningen gelijk waren gegeven voordat ik zelf mijn mening kon vormen was ik er niet zeker over.

Bij de tweede winkel had ik dan ook aangegeven om stil te zijn, zodat ik eerst zelf mijn mening kon vormen en ze daarna pas hun mening zouden geven. Dat werkte gelukkig een stuk beter!! Er waren meerdere mooie jurken en 1 die er ook hier bovenuit sprong. Toch was ik niet zeker van mijn zaak. Ik was behoorlijk uitgeput en wist dat ik geen goede beslissing kon maken op dat moment. We zijn met zijn allen lekker gaan lunchen, en daarna terug richting thuis gegaan.

De volgende dag gingen we met de tweeling van Ed en Inge de zoektocht vervolgen. Ik heb zo veel jurken aan gehad!! Bij de laatste winkel was er 1 die ook echt prachtig was. Tegelijkertijd merkte ik gelijk dat de versiering bij de armen gegarandeerd voor irritaties zou zorgen en comfort is toch ook erg belangrijk op een trouwdag!

Uiteindelijk gedurende deze dagen dus niet geslaagd. Echter de jurk van de eerste winkel bleef spoken in mijn gedachte.

Die woensdag ben ik samen met mijn zus en nichtje maar Toronto gegaan. Daar een klein beetje rond gelopen en vervolgens konden we de jurk van die eerste winkel toch nog een keer passen die woensdag in de namiddag. Dis we vertrokken redelijk op tijd weer, zodat we dat konden doen.

Ik deed hem aan en was me nu veel meer bewust van het materiaal en al lopend naar de spiegel had ik al een lach op mijn gezicht. Toen kwam het moment dat ik voor de spiegel stond.... Een moment dat ik niet meer verwacht had, want ik dacht altijd dat het gelijk de eerste keer gebeurde dat je een jurk aan hebt.

Wat dat was? Het moment dat er tranen in mijn ogen kwamen. Het was een bevestiging: JA! Dit is de jurk!!!

Nu kon ik met volle overtuiging zeggen dat ik hem echt mooi vond en dat dat hem ging worden. Ik heb hem gelijk gekocht en meegenomen uit de winkel. En dus ontzettend blij dat het gelukt was en daarbij dat mijn Us en nichtje bij dat moment waren!

Die dag erna moest ik gewoon werken en vrijdag was het alweer tijd voor de terugweg. De tijd vloog voorbij, maar heb echt genoten van de tijd met mijn zus en nichtje!

Nu zijn we een paar weken verder en vorige week had ik een gesprek met een van de productie managers die zei: je moet eigenlijk echt langs gaan bij het kantoor in de US. Zo gezegd, zo gedaan. Ik nam contact op met mijn manager, stelde wat data voor en akkoord gekregen. Met andere woorden, ik zit nu op de luchthaven om zo te vertrekken richting Miami voor 3 dagen!

Het is er zo een 30 graden an vollop zon. ijn hele blog van vandaag heb ik dan ook geschreven op de luchthaven. Ik begon met typen terwijl ik in de rij stond voor de security, vervolgens verder getypt in de volgende rij door de grens controle, daarna tijdens het wachten om het vliegtuig in te kunnen en nu dit laatste stukje schrijf ik terwijl het vliegtuig aan het taxien is om op te stijgen!

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze update en wieweet heeft iemand van jullie eind volgende week een kaartje in de brievenbus [e-1f61c][e-1f973].

Heel veel liefs!

Suzanne


  • 04 Oktober 2022 - 11:50

    Ineke Van Uitert:

    Hallo Suzanne, wat een rollercoaster dat leven van jou en wat veel mooie momenten. Het idee om je moeder virtueel mee te laten kijken bij het kiezen van een trouwjurk is super goed.
    Heerlijk een week met je zus en nichtje. Ver wonen is prima maar soms heb je toch behoefte aan familie om je heen. Dat lukt best aardig.
    Veel succes met je nieuwe baan en het voorbereiden van de trouwdag. Ik ken hem niet maar doe Ed de groeten, het lijkt me een toffe peer.
    Lieve groet
    Ineke

  • 04 Oktober 2022 - 12:50

    Elma:

    Wat is je leven weer spannend Suus! Wij zitten momenteel in Oslo en je moeder past weer heerlijk op de katten. Heb het reuze fijn op je trouwdag. Wanneer is die eigenlijk of heb ik iets gemist? Veel liefs van Hans en mij

  • 31 Oktober 2022 - 16:27

    Geery:

    Suzanne,

    Ik was al eerder met het lezen van jouw verslag begonnen.

    Nu, nog net in oktober, deze verder gelezen en eindelijk mijn reactie.

    Jij hebt beslist geen saai leventje met al de belevenissen iedere keer weer.

    Wat bijzonder dat je ouders erbij waren toen Ed je ten huwelijk vroeg. Top!

    Toen je moeder mij over jullie uitnodiging vertelde, zei ik meteen “NATUURLIJK MOET JE GAAN”!! We plannen, bij gelegenheid, gewoon een ander weekend om samen de bloemetjes buiten te zetten ha, ha.

    Ook bijzonder dat Inge met dochter er waren bij het uitzoeken van de trouwjurk.

    Jij, nog net geen 7 jaar, was bruidsmeisje bij ons trouwen 55 jaar geleden.

    Tot slot, wat een mooie, bijzonder originele trouwkaart hebben wij van jullie ontvangen.

    Wij wensen jullie veel succes met de voorbereidingen.

    Lieve groet voor jullie beiden, ook namens Hans

    Geery

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Mijn blog begint met mijn stage in het buitenland. Vervolgens ben ik mijn "reis" gaan vervolgen met werken en wonen in verschillende landen. Daarbij heb ik een wereldreis gemaakt en heb ik zelfs op een cruise schip gewerkt. In 2019 ben ik naar Canada, Toronto verhuisd en in Canada heb ik mijn "thuis" gevonden! Ik heb mijn Permanente Verblijfsvergunning en ben niet van plan om weer naar een ander land te gaan om te wonen/werken. Om deze blog toch wen beetje bij te houden, zal ik zo nu en dan iets schrijven, al duurt het soms maanden! Uiteraard blijf ik ook op vakantie gaan wen weekendjes weg hebben, dus er valt genoeg te lezen (Als ik blogjes schrijf tenminste). Ik hoop dat je geniet van het lezen van mijn avonturen en veel plezier! Laat gerust een berichtje achter! Groetjes Suus

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 148255

Voorgaande reizen:

21 Juni 2018 - 25 Juni 2018

Citytrip London

06 Oktober 2016 - 20 Oktober 2016

Roadtrip Spanje!

19 April 2016 - 22 April 2016

Stedentrip Budapest

23 Maart 2016 - 25 Maart 2016

Paar daagjes Duitsland

09 Maart 2016 - 12 Maart 2016

Stedentrip Marrakech!

08 Februari 2016 - 15 Februari 2016

Noorwegen!

04 November 2015 - 12 November 2015

1 dag Kiev & 1 week Cyprus

05 Mei 2015 - 24 Mei 2015

Vakantie Zwitserland

26 Maart 2015 - 26 Maart 2015

Dagje Brussel

18 Februari 2015 - 19 Februari 2015

Vlucht naar Faro!

07 Januari 2015 - 11 Januari 2015

Op visite in Porto/Portugal!

28 September 2014 - 08 Oktober 2014

Vakantie 2 dagen Nice en een weekje Madeira

09 Juni 2013 - 13 Oktober 2013

Werken op een Cruise schip!

01 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wereldreis deel 6 VS

01 April 2013 - 01 Mei 2013

wereldreis deel 5 Nieuw-Zeeland

05 Mei 2012 - 01 April 2013

wereldreis deel 4 Australie

27 Maart 2012 - 05 Mei 2012

Wereldreis deel 3 Indonesie + Singapore

05 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Wereldreis deel 2 Thailand

15 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Wereldreis deel 1 China

23 Juni 2011 - 15 Januari 2012

Voorpret en voorbereiding wereldreis

17 April 2011 - 31 Oktober 2011

Turkije: Werken @ Side & verhuisd naar Alanya!

10 April 2011 - 17 April 2011

6 dgn in NL

10 December 2010 - 10 April 2011

Oostenrijk: Jetz get Gerloss!!!

04 Maart 2010 - 06 November 2010

Egypte: in Hurghada wonen & terug in Nederland

16 December 2009 - 03 Januari 2010

Oostenrijk: Ehrwaldt, chalet onderhouden

12 September 2009 - 10 November 2009

Egypte: Werken als Guest Relation

08 Mei 2008 - 31 Oktober 2008

Mallorca/Egypte: Mijn eerste reis

31 Januari 2019 - 30 November -0001

Mijn leven in Canada!

Landen bezocht: